Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:27:56 GMT

اختصاص ۵۰۰ مرکز پیام نور جهت اسکان سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۰۸۹

اختصاص ۵۰۰ مرکز پیام نور جهت اسکان سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده شمال کشور در پیامی به تمامی رؤسای استانی دانشگاه پیام نور بر لزوم آمادگی کامل برای مقابله با احتمال وقوع سیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع بارش برف و باران در بیش از ۲۵ استان کشور و احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق ضرورت تدارک تمهیدات لازم برای کمک به هموطنان را یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت فضای فیزیکی بیش از ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در تمامی نقاط کشور بر لزوم هماهنگی کلیه رؤسای استانی با مراکز مدیریت بحران، استانداری‌ها، هلال احمر و سایر مراجع ذیصلاح به منظور اسکان سیل زدگان در صورت لزوم، همچنین همراهی با کانون‌های دانشجویی هلال احمر دانشگاه به منظور کمک به هموطنان تاکید کرد و این را بخشی از مسئولیت اجتماعی دانشگاه دانست.

شایان ذکر است دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر دانشگاه پیام نور از ابتدای سیل در استان گلستان با حضور شبانه روزی در مناطق سیل زده به یاری مردم شهرستان‌های بندرترکمن و آق قلا شتافتند.

کد خبر 4575843 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور مناطق سیل زده کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم