Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از ثبت یک برد پرگل دیگر در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ از رویکرد مردانش تمجید کرد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانسه دومین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا را همچون بازی قبلی‌اش (مقابل مولداوی) با یک پیروزی 4 گله پشت سر گذاشت، البته این بار مقابل حریفی سرسخت‌تر مانند ایسلند تحت هدایت اریک همرن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی، فرانسه صدر جدول را از ترکیه‌ای که پیش‌‌تر 6 امتیازی شده بود (به لطف تفاضل گل بهتر) پس گرفت.

دیدیه دشان با وجود این برتری قاطع اعتراف کرد که شاگردانش در مقاطعی از بازی از جمله ابتدای نیمه دوم مسابقه مشکلاتی داشتند اما هوشیاری آنها برای استفاده از نقاط ضعف حریف را تحسین کرد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به شبکه M6 گفت: حریف زمانی که بازیکنانش خسته شدند، برخی فضاها را باز گذاشت و ما از همان فضاها استفاده کردیم. در نیمه دوم فرصت‌های بهتری داشتیم اما در ابتدای همان نیمه هم تیم خودمان دچار افت شد. بازی مقابل تیم‌هایی که نظم دفاعی دارند سخت است اما من از تماشای بازی آنها لذت بردم. جو ورزشگاه زیبا بود و بازیکنان ما از انجام این بازی بسیار لذت بردند.

فرانسه اکنون به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ترکیه در صدر جدول گروه H قرار دارد اما این تیم در روز هشتم ژانویه در قونیه میهمان ترکیه خواهد بود.

انتخابی یورو 2020| جشنواره گل فرانسه و انگلیس برای کسب دومین پیروزی/ پرتغال در شب مصدومیت رونالدو باز هم متوقف شد

 

دشان افزود: هدف‌‌مان این بود که در پایان این دور از رقابت‌ها 6 امتیازی باشیم و الان هم به آن رسیده‌ایم. پس ماه مارس را به خوبی پشت سر می‌گذاریم. هر سه مهاجم ما در این بازی گل زدند که این هم اتفاق خوبی بود. با اینکه ایسلند نسبت به حریف قبلی‌مان (مولداوی) تیم سختکوش‌تری بود، باز هم توانستیم راه رسیدن به دروازه آن را پیدا کنیم و این نکته مهمی است.

اولیویه ژیرو، مهاجم چلسی با زدن یکی از 4 گل فرانسوی‌ها مقابل ایسلند از رکورد دیوید ترزگه برای گلزنی در تیم ملی فرانسه عبور کرد. این سی‌و‌پنجمین گل ژیرو در تیم ملی فرانسه بود و او را به سومین گلزن برتر تاریخ خروس‌ها تبدیل کرد. اکنون تیری آنری با 51 گل و میشل پلاتینی با 41 گل، تنها نفراتی هستند که از ژیرو برای تیم ملی فرانسه بیشتر گل زده‌اند.

دشان در این باره تأکید کرد: از نظر شخصی این رکورد برای ژیرو دستاورد بسیار مهمی است. ژیرو با اینکه نسبت به دیگر بازیکنان تیم بیشتر نیمکت‌نشین بوده، در هر دو بازی‌ ما گل زد که این نشان می‌دهد او از سایر بازیکنان هجومی ما متفاوت است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 فوتبال فرانسه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 فوتبال فرانسه جام ملت های اروپا 2020 فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!

تیم فوتبال لورکوزن با برتری 5 بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت در کنار بنفیکا به شکست ناپذیرترین تیم تاریخ یوفا بدل شد.

به گزارش فارس، تیم لورکوزن جاودانه شد؛ با 48 بازی بدون شکست. این تیم توانست رکورد شکست ناپذیری تاریخ فوتبال که در دست تیم فوتبال بنفیکا در سال 1995-1956 بود را بشکند.

تیم فوتبال لورکوزن که از ابتدای فصل هنوز باخت را تجربه نکرده به رکورد طولانی ترین شکست ناپذیری از تاسیس یوفا دست یافت.

ژابی آلونسو که همه آمارها در این فصل با هدایت لورکوزن به نام خود ثبت کرده در یک قدمی فتح لیگ اروپا نیز قرار دارد.

لورکوزن پنج شنبه شب در دیدار برگشت نیمه نهایی میزبان رمی است که توانسته آنها در المپیکو 2 بر صفر شکست دهد.

لورکوزن امسال قهرمان بوندس لیگا شد و توانست پس از 11 قهرمانی بایرن مونیخ، جام را از دستان توخل بیرون بکشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی زنبورها: ما جام می‌خواهیم
  • دغدغه معلمان باید آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاورد باشد
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد + فیلم
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!