Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا با اشاره به لزوم افزایش اطلاع‌رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده برای کاهش آسیب‌های احتمالی، گفت: ناجا با تمام امکانات برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده آماده است. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان انتظامی 14 استان گردشگرپذیر کشور اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد در جاده‌ها و شرایط جوی، باید با هوشیاری و مراقبت بیشتر، از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با اشاره به پایان موج نخست سفرهای نوروزی و بازگشت مسافران به شهرهای خود هستند، تصریح کرد: موج دوم سفرهای نوروزی شروع شده و با توجه به شرایط جوی، بارندگی و لغزندگی جاده‌ها باید شهروندان ضمن رعایت قوانین، احتیاط بیشتری داشته باشند و از همکاران نیز انتظار می‌رود که با تمام توان و ظرفیت حضور داشته و دلسوزانه به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: اولویت نخست ما کاهش تصادفات است که باید همکاران و مردم به این موضوع بیش از گذشته دقت کنند تا دچار خسارت‌های جانی و مالی نشوند.

وی با اشاره به امدادرسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده، یادآور شد: نیروی انتظامی از دقایق نخست وقوع حادثه با حضور مستمر در صحنه، در تأمین و حفظ نظم و امنیت کوشا بوده و با تمام توان و روحیه جهادی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است.

فرمانده ناجا بر افزایش اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به موقع در مناطق سیل‌زده یا در معرض سیل در راستای کاهش آسیب‌های احتمالی تأکید کرد و افزود: فرماندهان انتظامی استانها با استفاده از بستر مناسب رسانه‌ها مخصوصاً صداوسیما باید به صورت مستمر در این رابطه اقدام کنند.

اشتری ادامه داد: مردم به‌ویژه در مناطق سیل‌زده با مشاهده پلیس قطعا آرامش و احساس امنیت خواهند داشت که لازم است همکاران ما با لباس و علائم پلیسی در صحنه حضور داشته باشند تا مردم به راحتی آنها را شناسایی و در صورت بروز مشکل به آنها مراجعه کنند.

وی به فرماندهان انتظامی استانهای مازندران و گلستان توصیه کرد: با بهره‌گیری از تمام امکانات ناجا حتی توزیع مواد غذایی و دارویی میان مردم آسیب‌دیده، تمام همت خود را برای بازگشت منطقه به وضعیت عادی به کار گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در ایام نوروز بسیاری از هموطنان در مسافرت به سر می‌برند، گفت: پلیس باید در این ایام با تقویت و افزایش گشت‌های انتظامی و استفاده از ظرفیت نگهبانان محله بیش از گذشته مراقب منازل مسکونی خالی از سکنه باشد تا وقوع سرقت کاهش یابد.  

گفتنی است، در این جلسه، فرماندهان انتظامی استانهای گلستان، مازندران، خوزستان، ایلام، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، گیلان، هرمزگان، خراسان شمالی و کردستان گزارشی را از عملکرد خود و همکاران را طی روزهای اخیر ارائه دادند.

نجات معجزه‌آسای یک خانواده گرفتارشده در سیلاب شیراز توسط یگان ویژه

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سفرهای نوروزی سردار اشتری پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سفرهای نوروزی سردار اشتری پلیس سفرهای نوروزی سردار اشتری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار حجت‌الله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باوی با کار اطلاعاتی از سوخت‌گیری یک دستگاه کامیون تانکردار به صورت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان باوی مطلع شدند.   وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اعزام به محل، یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت را شناسایی و آن را توقیف کردند.   سردار سفیدپوست ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.   جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.   کشف بیش از ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر   سرهنگ منوچهر جوانمرد ، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا و یک انبار دپوی سوخت قاچاق مشکوک و آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.   وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار تقریبی ۲ هزار لیتر و در بازرسی از انبار دپوی سوخت قاچاق مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.   سرهنگ جوانمرد اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.   فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه راننده خودرو و مسئول انبار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج