Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان آب و برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دبی کارون در مقطع اهواز تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه و مسدود شدن جاده‌های ساحلی و آبگرفتگی پارک‌های ساحلی هشدار داد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سازمان آب و برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دبی کارون در مقطع اهواز تا 2 هزار و 500 مترمکعب بر ثانیه و مسدود شدن جاده‌های ساحلی و آبگرفتگی پارک‌های ساحلی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه با توجه به پیش‌نگری‌های هواشناسی که ورود سامانه‌های بارشی بسیار شدیدی را نشان می‌هد و هم اکنون نیز حوضه‌های کرخه و دز را متاثر ساخته و در 24 ساعت آینده به حوضه‌های کارون و مارون می‌رسد، احتمال فعال شدن حوضه‌های میانی در مسیر رودخانه‌های کارون، کرخه و  دز بیش از سایر مناطق وجود دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خروجی سدها به منظور کنترل تراز مخازن سدها و تعدیل سیلاب‌های ورودی افزایش یافته که تداخل این جریانات با رواناب حوضه‌های میانی، موجب افزایش دبی عبوری در مسیر رودخانه و به خصوص در مقطع شهر اهواز به حدود 2500 متر مکعب بر ثانیه می‌شود.

گرامیداشت یاد قربانیان سیل در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبالاهواز|سیلی در منطقه اروندکنار ایجاد نشده است؛ مردم به شایعات توجه نکنندبازدید سردار شکارچی از روستاهای سیل‌زده خوزستان + عکس

در بخش دیگر این بیانیه ذکر شده که این مهم موجب مسدود شدن جاده‌های ساحلی و آبگرفتگی پارک‌های حاشیه رودخانه در مقطع شهر اهواز خواهد شد که نیازمند توجه و احتیاط‌های لازم در حاشیه رودخانه است. با توجه به موارد فوق الذکر  مورد تاکید است تا ضمن احتیاط شهروندان و دوری از محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آمادگی‌های لازم و اقدامات مورد نیاز از هم اکنون در دستور کار نهادهای مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز