Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالا آمدن سطح آب برخی رودخانه‌ها محلی در اطراف مشهد سبب شده تا هشدارهای لازم به مسافران نوروزی داده شود. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، بارندگی‌های اخیر و افزایش شدت آن در ساعات اخیر سبب شده تا برخی از رودخانه‌های سطح خراسان رضوی و اطراف مشهد مقدس سیلابی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدارهای لازم در این زمینه از سوی ارگان‌های ذیربط به مسافران نوروزی مشهدمقدس و استان داده شده است و تمامی دستگاه‌ها نیز آماده مقابله با رخدادهای ناشی از بارندگی هستند.

بر اثر افزایش حجم بارندگی‌ها، رودخانه روستای ازغد طرقبه دقیقه به دقیقه در حال پرحجم شدن است. همچنین رودخانه روستای گلستان طرقبه نیز بر اثر افزایش بارندگی‌ها سطح آب آن بالا آمده است.

شهرداری مشهد نیز به مسافران نوروزی هشدارهای لازم را داده و به ویژه تاکید کرده است که در برخی مناطق گردشگری مانند بوستان چهل بازه و کوهستان پارک خورشید مستفر نشوند.

4 نقطه در مسیر خطوط ریلی گلستان برای عبور سیلاب باز شدآخرین اخبار از سیل شهرستان کوهرنگ; سیلاب روستای غلام آباد تنگ گزی مهار شد«تخت جمشید» بعد از فروکش کردن سیلاب + عکس

همچنین شهروندان و زائران و مسافران باید از هرگونه اتراق در حاشیه کال‌ها و مسیل‌های سطح شهر مشهد اعم از کال خیام، کال اسماعیل آباد، کال انتهای ابوطالب، حاشیه کشف رود، کال دروی، کال امیرآباد، نهرگناباد، مسیل چهل بازه، کال زرکش، پارک هفت حوض و سایر محل‌های مستعد ایجاد سیلاب جدا خودداری کنند.

شهروندان ساکن در ساختمان‌های واقع در حریم بستر کال‌ها و مسیل‌ها، که محل اسکانشان خارج از ضوابط شهرسازی احداث شده است، نسبت به تخلیه موقت محل تا اتمام بارندگی پیش رو دراسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم

بارش شدید باران در روستای کبوترکوه از توابع شهرستان گناباد استان خراسان رضوی موجب شد تا رودخانه این روستا طغیان کند.

لحظه خروش رودخانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست