Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:11:45 GMT

جشن های عمومی نوروز در اهواز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۹۳۷

جشن های عمومی نوروز در اهواز تعطیل شد

اهواز-ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری اهواز گفت: جشن های ویژه نوروز در اهواز به احترام جان باختگان سیل شیراز لغو شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از اداره ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، احمد سراج ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان در اقصی نقاط کشور بیان کرد: تمام جشن ها و سامانه های نشاط نوروزی ویژه تعطیلات در اهواز به دلیل رخ دادن این حوادث در کشور و جان باختن تعدادی از هم وطنان در سیل شیراز لغو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در پی حادثه ناگوار ناشی از سیل در استان فارس که به جان باختن تعدادی از هم وطنان انجامید، معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، به نشانه همدردی با بازماندگان حادثه، جشن های نوروزی برنامه ریزی شده در مناطق هشتگانه را برگزار نمی کند.
سراج در خصوص دیگر برنامه های آن معاونت بیان کرد: برای احترام به میهمانان نوروزی و هم چنین شهروندان اهوازی برنامه های دیگر مانند تور اهوازگردی و مسابقات ورزشی محله به محله ادامه می یابد.
معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز ادامه داد: دیگر برنامه های درنظر گرفته شده از جمله ایستگاه های بزرگ فرهنگی ویژه کودکان و برپایی نماز جماعت در پارک های اعلام شده و هم چنین ارائه خدمات پزشکی در قالب استقرار یک دستگاه اتوبوس سلامت در محل اسکان میهمانان نوروزی واقع در نمایشگاه بین المللی هم چنان ادامه دارد.
وی گفت: از زمان آغاز طرح بیش از یک هزار و 500 نفر در تورهای ویژه اهوازگردی شرکت کرده اند و هم چنین بیش از 450 نفر از خدمات اتوبوس سلامت بهره مند شدند.
7158/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سيل جشن نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها