Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:57:15 GMT

بارش رحمت الهی در استان همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۴۴۴

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا شیرغلامی کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران از ایستگاه  منشاد ۸۰ میلی متر و از  ایستگاه‌های بنادک سادات، گل افشان، بنادک کوه دیزه، علی آباد، سلطانب سانیچ، دره زرشک، بیداخوید، سخوید به ترتیب ۵۵، ۴۴، ۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۶۲، ۵۳، ۳۸، ۳۹.۵ و ۳۸.۱ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

شیرغلامی با بیان اینکه میزان بارندگی در شبانه روز گذشته در شهر یزد، یک میلی متر بوده است افزود:  دمای هوای مرکز استان، در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۴ الی ۱۳ درجه در نوسان بوده  و پیش بینی می‌شود که دما در گرمترین ساعت امروز به ۲۱ درجه سانتی گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر بافق با دمای  ۲۷ درجه سانتی گراد و بیداخوید با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و سردترین نقطه استان یزد بودند.

شیرغلامی با بیان اینکه آسمان استان فردا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه شاهد عبور موجی ناپایدار از استان هستیم که  در نتیجه  آن شاهد رگبار‌های پراکنده به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات شیرکوه خواهیم بود.

انتهای پیام/ غ

تداوم بارش باران تا اواخر امشب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وهوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده بارش‌های رگباری بهاره را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: این بارش‌ها همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان یادآور شد: فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است و اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 6092138

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید