Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با اشاره به اینکه با رهاسازی صورت گرفته از آب پشت سد کرج،۹۰ میلیون متر مکعب ظرفیت خالی وجود دارد گفت: با رهاسازی صورت گرفته می توان پاسخگوی سیلاب های احتمالی استان البرز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز پیش از ظهر سه شنبه با همراهی اعضای ستاد بحران استان البرز از سد کرج بازدید کرد و در حاشیه آن گفت: مسئولان مربوطه هر ساله با مطالعات انجام شده در اواسط دی ماه نسبت به رهاسازی آب سد اقدام کرده و معمولا تا اواسط خرداد ماه ظرفیت سد را خالی نگاه می دارند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزالله شهبازی ضمن ابراز همدردی با مردم استانهای سیل زده و تسلیت به خانواده جان باختگان، افزود: از ابتدای سال جاری به دلیل حوادث بوجود آمده اخطاریه و اطلاعیه های متعددی از سوی ستاد مدیریت بحران کشور جهت آمادگی استانها در برابر بروز حوادث احتمالی صادر شده است که باید از سوی هم وطنان و شهروندان استان بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.   وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ورودی آب سد کرج 16 متر مکعب است؛ خاطر نشان کرد: خروجی سد هم اکنون 32 متر مکعب است و تا محدوده بیلقان 90 میلیون ظرفیت دارد بنابراین هیچ خطری از بابت بروز سیلاب در استان وجود ندارد و خطری روستاهای پایین دست استان را تهدید نمیکند.
 
محور کرج-چالوس مسدود است   بخش دیگری از سخنان استاندار البرز به محدودیت های ترافیکی جاده کرج- چالوس بازگشت، وی در این خصوص گفت: به منظور برقراری امنیت بیشتر مسافران عبوری از این محور و احتمال ریزش کوه محدودیت های ترددی در این محور با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین راهداری استان برقرار شده است.
 
استان البرز آماده ارسال مایحتاج مردم استان های سیل زده است   شهبازی همچنین در ادامه سخنان خود از اعلام آمادگی استان البرز به منظور ارسال مایحتاج مردم استانهایی که دچار سیل زدگی شده اند، خبر داد و گفت: جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شده است.   خوشبختانه با مشارکت مردم فهیم استان و هماهنگی های صورت گرفته با دستگاههای دولتی اقلام مورد نیازی که از سوی ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شده است،مهیا و آماده ارسال به مناطق سیل زده می باشد.   استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه هیچ گونه نگرانی در خصوص جاری شدن سیلاب در البرز وجود ندارد خاطر نشان کرد: برابر اعلام آماده باش صورت گرفته در سطح استان شب گذشته اعضای ستاد بحران استان در دفاتر و محل کار خود حضور داشتند تا در صورت بروز حوادث احتمالی بتوانند اقدامات مورد نیاز را در همان لحظات اولیه انجام دهند.   شهبازی همچنین بازدیدی از ایستگاه های خدمات رسان به مسافران نوروزی و پایگاه های راهداری، هلال احمر و مرکز اورژانس 115 داشته و ضمن تبریک سال نو به تلاشگران این حوزه ها از زحماتشان تقدیر کرد.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم