Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای مواصلاتی استان براثر وقوع سیلاب و رانش زمین گفت: محور توسکستان به شاهرود که به دلیل برف و کولاک شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین محبوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی بارش‌ شدید برف و باران در روزهای پایانی اسفندماه، در برخی از محورهای مواصلاتی استان ریزش کوه و رانش و لغزش زمین اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه براین جاری شدن سیلاب نیز سبب مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان شد که تلاش نیروها از همان ابتدا نجات افراد و خودروهای گرفتار در این مسیرها بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تغییر مسیر و هدایت سیلاب از دیگر اقداماتی بود که توسط عوامل و ماشین‌آلات راهداری در چند روز گذشته با هدف تسریع و تسهیل در تخلیه سیلاب انجام شده است.

برخی از محور‌های‌ استان گلستان همچنان مسدود استگلستان|جاده خوش‌ییلاق به شاهرود همچنان مسدود است‌راه ارتباطی 9 منطقه عشایری کهگیلویه مسدود شد

وی ادامه داد: در حال حاضر محور سه‌راهی یساقی – بندر ترکمن به‌دلیل آب‌گرفتگی، محور بندر ترکمن – گمیشان، گرگان – آق قلا و گمیشان – آق قلا نیز به دلیل قطع مسیر و نصب پل موقت مسدود و صرفاً تردد خودروهای امدادی صورت در این مسیرها امکانپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به بازگشایی محور توسکستان به شاهرود هم اشاره کرد و گفت: این محور نیز براثر کولاک شدید و رانش زمین مسدود شده بود که با تلاش اکیپ‌های راهداری و سپاه مسیر گرگان ـ  توسکستان – چهار باغ – شاهرود بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

وی اعلام کرد: محور خوش ییلاق (آزادشهر– شاهرود) همچنان به دلیل ریزش کوه و رانش زمین مسدود است و تردد در حد عبور خودروهای امدادی انجام می شود.

محبوبی بیان داشت: در حال حاضر 210 دستگاه  انواع ماشین‌آلات راهداری و 420 نفر در قالب اکیپ‌های مختلف از شروع بحران در حال بازگشایی محورها و امدادرسانی به مردم سیل‌زده هستند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی