Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:30:28 GMT

جهاد کشاورزی فارس نوروز تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۵۷۱۲

جهاد کشاورزی فارس نوروز تعطیل نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا واحدی‌پور مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به این‌که ارائه خدمات این سازمان در تمام ایام تعطیلات نوروز تداوم دارد، اظهار کرد: همانند۲ سال گذشته ستاد خبری- اطلاع‌رسانی این سازمان با محوریت رئیس سازمان و عضویت اعضای شورای معاونان و روابط عمومی از ۲۶ اسفندماه کار خود را آغاز و تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه نیز فعال بوده و در شهرستان‌ها نیز با مسئولیت مدیر جهاد کشاورزی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: هماهنگی با صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها جهت انجام مصاحبه، انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به مردم از برنامه‌های این ستاد است.

واحدی‌پور با بیان این‌که سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در راستای تامین رفاه مردم، اجرا و پایش طرح تنظیم بازار، نظارت بر تامین، توزیع و عرضه گوشت، مرغ و میوه را برعهده دارد، ادامه داد: تهیه گزارش روزانه و میدانی از طرح تنظیم بازار، گفتگو با مردم، توزیع کنندگان محصولات طرح تنظیم بازار و بازرسی در حال اجرا است.

واحدی‌پور افزود: نظارت و کنترل تغییرکاربری اراضی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در تعطیلات نیز مانند سایر ایام دنبال می‌شود.
او می‌گوید: کنترل و پایش فرآیند تامین و توزیع کنجاله سویا و سایر نهاده‌ها نیز از دیگر اقدامات است.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، پایش آفات و امراض به ویژه سن گندم، سرخرطومی خرما و ملخ را از دیگر اقدامات کارکنان این سازمان در اقصی نقاط استان پهناور فارس در ایام تعطیلات برشمرد و افزود: آماده‌سازی ناوگان برداشت غلات و کلزا نیز در دستور کار است.

واحدی‌پور تاکید کرد: اسکان و کمک به میهمانان نوروزی از اقدامات در حال اجرا است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی، دستگاه‌های وابسته و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با همه امکانات در خدمت میهمانان و هم‌استانی‎ها است.

انتهای پیام/چ

ارائه خدمات دهی جهاد کشاورزی در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد