Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:48:57 GMT

تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد 20 مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۸۹۵

تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد 20 مصدوم بر جا گذاشت

جلال پوران فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع هفت فقره تصادف امروز سه شنبه در جاده های استان 20 مصدوم در پی داشت.
وی افزود: ظرف 24 ساعت گذشته 115 ماموریت توسط نیروهای اورژانس کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
پوران فرد بیان کرد: از ابتدای طرح امداد نوروزی سلامت ، اورژانس کهگیلویه و بویراحمد تا امروز یک هزار و 213 ماموریت انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: آمار مراجعین بیمارستانی استان از 25 اسفند ماه 97 تا مورخ 5 فروردین 98 حدود 15 هزار و 381 نفر بوده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز نیز چهار نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این تعداد فوتی های ناشی از سوانح رانندگی در 10 ماه گذشته سال جاری در این استان را 150 نفر ذکر کرد که 15 نفر از این تعداد تنها در کمربندی یاسوج حدفاصل دشت روم و تنگاری بوده است.
بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور سال گذشته 16 هزار و 201 نفر در حوادث رانندگی و ترافیکی کشته شده اند.
همچنین این میزان تصادفات بیش از 16 هزار میلیارد تومان هزینه برای کشور در بر داشته است.
بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود 723 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، 17 بخش و یکهزار و 670 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.
این استان با داشتن کمتر از 140 کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح و حوادث رانندگی است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان کهگیلویه و بویراحمد تصادف جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد گاز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طحان نظیف در گفتگوی زنده تصویری با شبکه خبرگفت: صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین گچساران و باشت مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.
 وی همچنین اضافه کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۱۳ صندوق رای ابطال شد، اما نتیجه ایی در تغییر منتخب حاصل نشد.

دیگر خبرها

  • لغزندگی همه جاده های کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی سواری در کاشان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • اعلام میزان بارش های اخیر در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • ابطال رای یک کاندیدای خبرگان و 13 صندوق در کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صحت انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آمار فوتی‌های تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر + جزئیات