Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:37:29 GMT

شهرداری شاهرود آماده باش اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۸۴۳۴

شهرداری شاهرود آماده باش اعلام کرد

شاهرود- ایرنا- شهردار شاهرود گفت: با توجه به بارش باران در شاهرود همچون دیگر مناطق کشور، ستاد مدیریت بحران شهرداری در حال آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، محسن احمدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 250 تن از نیروهای شهرداری در سطح شهر حضور دارند تا در صورت نیاز و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، به سرعت وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 40 دستگاه خودروی سبک و سنگین واحدهای آتش نشانی، فضای سبز، خدمات موتوری، بازرسی، و عمران نیز در سطح شهر استقرار یافته است.
شهردار شاهرود با اشاره به اختصاص 2 مکان سرپوشیده برای اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: در این مکان ها امکان برپایی چادر وجود داشته و شرایط برای اقامت موقت نیز فراهم شده است.
احمدی با بیان اینکه تدابیر لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی شب گذشت اندیشیده شده، تصریح کرد: امروز نیز از معابر دارای امکان آب گرفتگی بازدید انجام و در مورد آماده کردن امکانات، لایروبی انهار و کانال های انتقال آب نیز دستورات لازم صادر شده است.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره ای، در 48 ساعت آینده برای بیشتر نقاط استان سمنان بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد شدید و نیز تگرگ و در نواحی سردسیر و کوهستانی برف پیش بینی می شود.
شهر شاهرود بیش از 150 هزارتن جمعیت و سه هزارو 500 هکتار مساحت دارد.
7359/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهرداري بارش باران شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است