Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صبح روز دوشنبه، پنجم فروردین سامانه بارشی وارد کشور شده است که بیشتر استان های ایران را در برگرفته و باعث آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها شده است. از جمله یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با بارش های شدید و آبگرفتگی و اختلال در رفت و آمد در این شهر دچار مشکل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع آب شرب برخی مناطق یاسوج بعلت بارندگی شدید و جاری شدن سیل خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"علی لدنی نژاد" در گفت‌وگو با ایسنا افزود: آب شرب همه شهرهای استان به غیر از برخی مناطق شهر یاسوج و روستای مهریان مشکلی ندارد.

وی اظهارکرد: به دلیل بارندگی زیاد دو روز اخیر شاهد سوار شدن سیلاب سرازیر شده از کوه‌ها و ارتفاعات بالادست تنگه دوآب مهریان و آب نهر یاسوج به روی چشمه‌ها، آب دو حلقه چشمه واقع در تنگه مهریان و یک حلقه چشمه واقع در آب نهر یاسوج که منابع آبی شرب این شهر هستیم .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باران‌های سیل آسا سبب گل‌آلود شدن آب برخی چشمه‌های تامین آب شرب یاسوج شده است، خاطرنشان کرد: کدورت آب در روستای مهریان و منطقه بنسنجان بالا رفته که شرکت آب و فاضلاب استان، امروز ظهر این سه حلقه چشمه را از مدار بهره برداری خارج کرد .

لدنی نژاد تصریح کرد: به همین علت آب شرب روستاهای مهریان و بلهزار به تعداد حدود چهار هزار مشترک و منطقه بنسنجان یاسوج با حدود یک هزار مشترک، تا فروکش کردن بارندگی اخیر و زلال شدن کامل آب سه حلقه چشمه و رفع کامل کدورت، قطع است .

وی ادامه داد: ایستگاه پمپاژ مهریان در کنار رودخانه مهریان بعلت سیل و شکستن پایه و ترانس برق از مدار خارج شد که در تلاش برای وصل کردن آب شرب این منطقه هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شرف آباد، کوی جانبازان و محله بختیاریها را پوشش می داد که در تلاش هستیم این مناطق تا فردا ظهر از آب برخوردار شوند.

لدنی نژاد بیان کرد: در مناطق سالم آباد و راهنمایی یاسوج به علت قطع برق نوسانات آب شرب داریم.

وی اضافه کرد: با وجود سوار شدن سیلاب به روی قسمت هایی از تاسیسات آبرسانی شهرهای استان و خسارات وارده به این تاسیسات، جاده‌های دسترسی و ایستگاه‌های پمپاژ آب، با تلاش شبانه روزی نیروهای عملیاتی زحمتکش در ادارات آبفای سراسر استان، تا کنون غیر از مناطق مذکور، آب شرب و بهداشتی در همه شهرهای استان برقرار است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال