Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:02:58 GMT

دره شهر رکورد دار اسکان مسافران نوروزی در ایلام است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۱۶۲۳

دره شهر رکورد دار اسکان مسافران نوروزی در ایلام است

ایلام - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در مدارس این استان از 28 اسفند ماه سال گذشته تاکنون گفت: بیشترین میزان اسکان مسافران در مدارس مربوط به شهرستان دره شهر است.

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون در مجموع 29 هزار و 254 مسافر در قالب نفر روز در مدارس این استان اسکان یافته که بیشترین میزان آنها مربوط به شهرستان دره شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این تعداد مسافر در قالب سه هزار و 263 خانوار در 141 مدرسه در مناطق مختلف این استان اسکان یافته اند.
به گفته رستم زاد، اسکان در این فضاها در قالب 814 کلاس درس تا 15 فروردین ماه جاری در مناطق مختلف استان انجام می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه تعرفه اسکان مسافران بر اساس درجه بندی مدارس از نظر امکانات است، یادآور شد: به منظور ارائه خدمات گسترده تر به میهمانان نوروزی در مدارس ایلام، این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز شده است.
وی اضافه کرد: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه بیش از چهار هزار نفر در شهرستان های مختلف استان برای تعطیلات نوروز 98 تجهیز شده اند.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پارسال 32 هزار میهمان در مدارس این استان اسکان یافتند، تصریح کرد: دره شهر و ایلام به ترتیب پذیرای بیشترین اسکان میهمان بودند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.
7171/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش اسكان مسافران نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود

به گزارش خبرآنلاین،‌نوروزی،‌ حقوق‌دان گفت: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود.

او افزود: اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود.

او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایندهای قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگارها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

نوروزی گفن: ولی کسانی هستند که زیان‌بارترین مطالب را می‌گویند یابدترین اقدامات مثل انتقال زمین را انجام می‌دهند و کسی با آن‌ها کاری ندارد یا همین که شخصی گفت ایران آماده تولید بمب اتم است، ولی هیچ کس با اوکاری نداشت.

او ادامه داد: سلیقه‌ای اجرا شود، ولی تجربه امروز جامعه ایران این است که بله، قانون را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899620

دیگر خبرها

  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • خبر خوش برای مستاجران
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه