Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طراوت صبح چهارشنبه در بازدید از ستاد اسکان شهرستان عسلویه اظهار داشت: فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه و همچنین نزدیکی این شهرستان به دریا استقبال خوب گردشگران را به همراه داشته است.

طراوت با بیان اینکه کمتر کسی است به شهرستان عسلویه به چشم یک منطقه طبیعی با جاذبه‌های گردشگری زیبا بنگرد ادامه داد: ساحل‌های زیبا، روستاهای تاریخی و مجتمع‌های تفریحی در کنار فضای اقتصادی و صنعتی به این شهرستان رنگ و بوی گردشگری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان یادآور شد: این بازدید به منظور بررسی کیفی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان عسلویه بود.

وی به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز سه شنبه ششم فروردین اسکان ۱۰۰ هزار و ۶۶۶ نفر در قالب ۲۷ هزار و ۹۶۳ خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی تاکنون ۲۸۲ هزار و ۲۷۶ نفر-روز می‌رسد.

طراوت تصریح کرد: شهرستان‌های گناوه و بوشهر در روز ششم فروردین با اسکان بیش از ۵ هزار مسافر و دشتستان نیز با اسکان بیش از ۲ هزار مسافر در این روز، بیشترین اسکان را در بین شهرستان‌ها و مناطق استان داشته‌اند.

این مقام مسئول در بازدید از مراکز اسکان در گفت و گویی با شماری از میهمانان فرهنگی مستقر خاطر نشان کرد: رضایت مسافران فرهنگی و گردشگران غیرفرهنگی از اولویت ستادهای اسکان است که همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان در این راستا به خوبی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

کد خبر 4576652

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل

دکتر نگار خوشنویس گفت: پارسال در مجموع ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع و درگیری به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود: از این تعداد مراجعه ۱۰ هزار و ۸۶ نفر مرد و سه هزار و ۵۹۲ نفر زن بوده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدود ۱۴ هزار نفر بوده، هشت درصد کاهش داشته است.

به گفته او، بیشترین تعداد مراجعین ناشی از نزاع و درگیری به پزشکی قانونی اردبیل در سال گذشته در تیرماه با هزار و ۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین نیز در اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با بیان اینکه بیشترین علت مراجعه به مراکز پزشکی قانونی این استان و حتی کشور نزاع و درگیری است، افزود: افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

دکتر خوشنویس گفت: با توجه به اینکه در پزشکی قانونی هیچ گونه کار درمانی انجام نمی‌شود، لذا اولویت اول برای مصدومین ناشی از نزاع به ویژه در موارد پر خطر ، مراجعه به مراکز درمانی جهت اقدامات درمانی می‌باشد.

او با بیان اینکه داشتن معرفی نامه از مراجع قضایی و انتظامی جهت پذیرش و ارائه نظریات پزشکی قانونی الزامی است، افزود: داشتن ظاهر خون آلود نه تنها تاثیری در نظریه‌های کارشناسی نخواهد داشت، بلکه معاینه دقیق تر زخم و جراحات را با مشکل مواجه خواهد کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود