Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان‌های آلمان این مساله را تایید کرده‌اند که در حال تحقیق درباره فروش سه فروند زیردریایی به اسرائیل در سال ۲۰۱۷ میلادی هستند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستان های آلمانی روز سه شنبه اعلام کردند که در حال تحقیق درباره پرونده فروش سه فروند زیردریایی به اسرائیل در سال 2017 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل فروش زیردریایی‌های آلمانی به مصر به روایت نتانیاهوفرانسه و آلمان تصمیم ترامپ در خصوص جولانی اشغالی را رد کردند

 

این احتمال وجود دارد که در روند فروش سه فروند زیردریایی آلمانی به اسرائیل، فساد مالی صورت گرفته باشد و نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در آن دست داشته باشند.

سخنگوی دفتر دادستانی بوخوم آلمان در این باره گفت: ارزیابی نسبت به پوشش رسانه های خبری بین المللی از این مساله ، عامل اصلی تحقیقات اولیه بوده است.

روز دوشنبه روزنامه آلمانی هندلزبلات گزارش داد که مقام های آلمانی در حال تحقیق درباره یک قرارداد بزرگ نظامی هستند که مربوط به فروش زیردریایی های ساخت این کشور است.

این تحقیقات به درخواست مقام های رژیم صهیونیستی آغاز شده است که خود از سال 2016 میلادی در حال تحقیقات قضایی درباره این قرارداد نظامی هستند.

این پرونده موسوم به "3000" است و شامل فروش سه فروند زیردریایی کلاس دلفین به رژیم تل آویو بوده است.

هفته گذشته میشل گانور یکی از مدیران ارشد شرکت "تیسن کروپ" آلمان که سازنده این زیردریایی هاست در سرزمین های اشغالی فلسطین بازداشت شده است.

پلیس در ماه نوامبر اعلام کرده است که شواهدی مبنی بر دست داشتن تعدادی افراد از جمله برادر زاده نتانیاهو و دیوید شمرون وکیل وی در این فساد مالی وجود دارد.

نتانیاهو به عنوان شاهد در این پرونده مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اسرائیل اخبار آلمان اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید

موج خیزش دانشجویی ضد صهیونیسم در دانشگاه‌های کشورهای غربی به کشورهای سوئیس و ایرلند رسید.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دانشگاه‌های «ترینیتی کالج» در شهر دوبلین و «لوزان» در سوئیس به موج در حال فراگیری اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین پیوسته و در حیاط این دانشگاه‌ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه تحصن کردند.

به نوشته «خبرگزاری رویترز»، مقام‌های دانشگاه ترینیتی کالج دوبلین بعد از آنکه دانشجویان معترض با برپایی چادر در محوطه این دانشگاه تحصنی را در حمایت از فلسطین برگزار کردند دسترسی به محوطه دانشگاه را محدود کردند.

آنها همچنین محل نمایش یک انجیل تاریخی به نام «کتاب کیلز»، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم ایرلند را نیز تعطیل کردند.

یک اتحادیه دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد مقام‌های دانشگاه این اتحادیه را ۲۱۴۰۰۰ یورو به این بهانه که اعتراضات باعث خساراتی شده جریمه کرده‌اند.

معترضان همچنین خواستار آن شدند که کالج ترینیتی سرمایه‌گذاری‌های خود نزد شرکت های اسرائیلی و ارتباطاتش با این رژیم و دانشگاه‌هایش را قطع کند.

موج اعتراضات دانشجویی و مردمی در کشورهای مختلف جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی گسترش می‌ِیابد که این رژیم بنا به اعلام مقام‌های وزارت بهداشت دولت وابسته به حماس در غزه تا کنون بیش از ۳۴۶۰۰ فلسطینی را در طول هفت ماه حمله خود به این باریکه به شهادت رسانده است.

اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین بعد از آنکه در دانشگاه‌های استرالیا و کانادا نیز گسترش یافت حالا در گام بعدی به کشور سوئیس رسیده است.

نزدیک به ۱۰۰ دانشجوی معترض در دانشگاه لوزان سوئیس با تحصن در محل ساختمان این دانشگاه درخواست کردند که همکاری‌های علمی دانشگاه با رژیم صهیونیستی پایان یابد.

یکی از این معترضان در مصاحبه با کانال تلویزیون سوئیس در روز شنبه گفت: « بیش از ۲۰۰ روز است که فلسطینی‌ها دارند جانشان را از دست می‌دهند اما کسی صدای ما را نمی‌شنود. حالا یک جنبش جهانی راه افتاده تا دولت‌ها را وادار به اقدام کند هر چند که از آن خبری نیست. به همین دلیل است که حالا می‌خواهیم دانشگاه های هر چه بیشتری به این تلاش بپیوندند.»

«فردریک هرمن»، رئیس این دانشگاه در واکنش به این تظاهرات گفت: « ما دانشگاهیان وظیفه نداریم مواضع سیاسی اتخاذ کنیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به سوئیس و ایرلند رسید
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟