Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مولانوروزی با اشاره به افزایش ۸ درصدی آمار ورود گردشگران از مسیر هوایی به جزیره گفت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان ۵ فروردین ۹۸ بیش از ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ مسافر از شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش سفر کرده‌اند. همچنین در این ایام بیش از ۱۱ هزار و ۲۵۰ خودرو نیز از مسیر دریایی به جزیره کیش وارد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند روز اخیر با توجه به بارندگی‌ها و جاری شدن سیل در بعضی از شهرهای کشور شاهد برخی شایعات هستیم که در خصوص جزیره کیش اعلام می‌کنیم این منطقه گردشگری کشور در شرایط آب و هوایی بسیار خوب بسر می‌برد و حتی در صورت بارندگی زیاد هم جزیره کیش به دلیل نداشتن ارتفاعات به هیچ وجه در معرض خطر سیل نیست لذا نگرانی در این خصوص در جزیره کیش وجود ندارد.

ملانوروزی در ادامه با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای مواقع بارندگی پیش بینی شده است اظهار داشت: کمپ‌های اسکان مسقف برای شرایط بارندگی در جزیره کیش آماده خدمات دهی هستند که کمپ خانوادگی مسقف در سالن نمایشگاهی وکمپ مجردی مسقف در دو سالن ورزشی آماده شده است. مدارس کیش نیز به فرهنگیان و ایثارگران خدمات اسکان ارائه می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴ مربوط به رسیدگی به شکایات امسال بسیار جدی به مطالبات شهروندان و گردشگران رسیدگی می‌کند و ظرف مدت زمان ۳۰ دقیقه موضوع مورد شکایت، توسط کارشناسان پیگیری شده و نتیجه به تماس گیرنده اعلام می‌شود.

کد خبر 4576818

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید ملانوروزی جزیره کیش تعطیلات نوروزی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارندگی بامداد امروز (پنجشنبه) تاکنون در استان، با ۳۰ میلی‌متر در شهرستان بستک ثبت شده است.

سعید رنجبر امروز (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) گفت: جزیره لاوان با ۲۹.۸ دهم میلی‌متر، پارسیان با ۲۵.۲ دهم میلی‌متر، جزیره کیش با ۱۸.۲ دهم میلی‌متر و حاجی‌آباد ۱۸ میلی‌متر بعد از شهرستان بستک بیشترین بارندگی را داشته‌اند.

رنجبر بیان کرد: همچنین در بندرخمیر تا این لحظه ۱۶.۵ دهم میلی‌متر، جزیره قشم ۱۶.۳ دهم میلی‌متر، جزیره سیری ۹.۵ دهم میلی‌متر، شهر جدید علوی ۵.۷ میلی‌متر، بندرعباس نیز ۳ میلی‌متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد، اظهار کرد: بیشتر بارش‌های سامانه جدید در مناطق غربی، جزایر خلیج‌فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران