Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این شرکت ، آرش نواب در نشستی با مدیران عامل برق منطقه ای و مدیریت تولید استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری ، موضوع مهم پایداری شبکه و افزایش ضریب اطمینان شبکه ها را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: تلاش صنعت برق برای حمایت از صنایع از یک سو بسیار مهم و مشارکت آنان در مدیریت مصرف به ویژه در پیک بار از سوی دیگر با اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل توزیع برق یزد با تاکید بر افزایش نشست های مشترک مدیران صنعت برق استان برای مدیریت بار در پیک تابستان خاطرنشان کرد : افزایش متوسط یک درجه دمای هوا در فصل گرم سال ، حدود 500 تا 800 مگاوات به بار سراسری شبکه برق می‌افزاید و این موضوع مدیریت بار در تابستان را دوچندان خواهد کرد.
نواب اضافه کرد: عبور از پیک بار مصرف برق در فصل گرم سال ، نیازمند اجرای طرح‌های مدیریت بار و انرژی است و فرهنگ سازی در این بخش باید از ابتدای سال با قوت بیشتری پیگیری شود.
وی برگزاری کنفرانس تجارب برتر در بخش صنعت ، همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف و برگزاری جشنواره های متعدد کودک و انرژی در بخش خانواده و مدرسه را از جمله اقدامات فرهنگ سازی سال 97 بیان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد در ادامه درباره وضعیت استان بعد از بارندگی های اخیر هم گفت: با وجود بارندگی و اتخاذ تمهیدات مدیریت بحران پیش از سیل در مناطق ییلاقی ، پایداری شبکه برق حفظ شده است.
نواب اضافه کرد: از شروع بارش ها چندین گروه عملیاتی در مناطق ییلاقی استان مستقر شد و به موازات آن نیز تیم های مجهزی برای اعزام به استان های فارس و اصفهان تجهیز و در آماده باش کامل بودند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، بیش از 660 هزار نفر مشترک برق دارد.
هم اکنون 81.1 درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، 13.5 درصد در بخش تجاری، 2.3 درصد عمومی، 1.7 درصد صنعتی و 1.4 درصد کشاورزی هستند.
در فروش انرژی ، بخش های صنعتی با 52 درصد ، کشاورزی با 15 درصد ، خانگی 22درصد ، عمومی 6درصد و پنج درصد در بخش تجاری قرار گرفته است و در مجموع 67 درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می شود.
1968/ 2047
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان برق خانواده صنعت یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • انقلاب چین در صنعت ترانزیت: ارتقای بازدهی موتور دیزلی به بالای ۵۳ درصد