Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در رشته MMA به صورت جدی فعالیت می‌کند، شب گذشته راهی تایلند شد تا در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO  به رقابت‌ بپردازد.

این تورنمنت ژاپنی از 10 فروردین ماه در کشور تایلند آغاز خواهد شد و الهامی در این رقابت‌ها قرار است به مصاف "اولیور" کانادایی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی در این رقابت‌ها باید در سه مسابقه حضور پیدا کند. این تورنمنت هشت نفره در حالی به پایان خواهد رسید که برترین نفرات به لیگ اصلی ژاپن راه خواهند یافت. کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 90- کیلوگرم در این رویداد وارد رینگ خواهد شد.
 
مازیار الهامی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: پیش از این در چارچوب سازمان FFC به مصاف  نماینده ترکمنستان رفتم و این فایتر را در کمتر از یک دقیقه شکست دادم، امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها نیز سربلند از این سازمان بیرون بیاییم، چون من در این رقابت‌ها به اهداف بزرگتری فکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برای حضور در این رقابت‌ها باید با هزینه های شخصی سفر کنم و هزینه حضور در این تورنمنت ها بسیار سنگین است. خوشبختانه برای شرکت در این مسابقات با حمایت ‌های مالی دکتر جوادفرد موفق به حضور در این رقابت‌ها شدم. از مجموع تجهیزات پزشکی دکتر پن که در این مدت حامی بنده بوده تشکر می‌کنم.

الهامی تصریح کرد: ورزش ما در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار دارد و این گونه حمایت‌های مالی از سوی اسپانسرها باعث می‌شود برای ادامه مسیر انگیزه پیدا کنیم. امیدوارم بتوانم با شکست حریفانم در این رقابت‌ها پرچم کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز دربیاورم.

لازم به ذکر است، قرعه کشی مسابقات فردا انجام می شود و روز شنبه هم مبارزه نماینده ایران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تایلند تیم ملی رقابت ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز جمعه ۷ اردیبهشت با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.   لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسور‌هایی از کشور‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا بار دیگر این عنوان به تنیسور‌های نوجوان کشورمان برسد.   تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی است. ­

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا