Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا هادی مسئول میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نی ریز گفت: طی بارندگی‌های اخیر در شهرستان و سرازیر شدن بزرگترین آبشار فصلی خاورمیانه (آبشار تارم) باعث شده مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند یا از این مسیر به استان وارد می‌شوند بهت و حیرت خود را از این زیبایی خیره کننده ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی افزود: طبیعت زیبای پلنگان که جوشش زیبای بشر در این منطقه و جاری شدن رودخانه در جنگل زیبای باغ بیشته زیبایی این منطقه را دو چندان کرده و به عنوان یکی دیگر از تفرجگاه‌های شهرستان مورد استقبال قرار گرفته به گونه‌ای که سبب ایجاد ترافیک در مسیر ورودی به این تفرجگاه و آبشار تارم شده همچنین دریاچه بختگان، منطقه بهرام گور، آسیاب خبار و آسیاب آبادزردشت از تفرجگاه‌های دیگر شهرستان است که مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است.

هادی بیان کرد: با نزول رحمت الهی در سال جاری طبیعت زیبای خود را در این ایام به هم میهمانان و خصوصاً میهمانان نوروزی این شهرستان نمایان کرده تا سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی در این شهرستان سپری کرده و تا سالیان سال خاطرات و زیبایی‌های آن را فراموش نکنند.

شهرستان نی ریز که در قسمت جنوبی شرقی استان و دروازه ورودی استان از سمت استان‌های یزد، کرمان و هرمزگان قرار گرفته پذیرای بسیاری از میهمانان و زائرین استان است که در این بین میهمانان در این شهرستان از طبیعت بسیاز زیبا و تفرجگاه‌های بی نظیر این شهرستان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/چ

خروش بلندترین آبشار فصلی خاور میانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت