Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: راه ارتباطی برخی نقاط روستایی شهرستان کوهدشت براثر بارش شدید باران قطع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمدرضا آزادبخت در گفت‌وگو با  سفیر افلاک بیان کرد: براثر بارندگی‌های اخیر راه‌بندانی به معنای قطعی کامل جاده نداریم، ولی در مسیرهای روستایی از قبیل مسیر گردشگری شیرز، از آب‌نمای قبر چراغان، آب زیادی باشدت روی جاده سرازیر شده و موجب قطع تردد در این مسیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اشاره به اینکه پل موقت کوره دشت هیچ‌گونه مشکلی برای تردد ندارد، افزود: امروز نیز در مسیر آب‌نمای قبر چراغان، عوامل راهداری با ارسال یک ماشین سنگین، مادری که زایمان قریب‌الوقوع داشته را از مسیر موردنظر که آب‌گرفتگی شدید داشت، عبور داده که پس‌ازآن توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت منتقل شد.

 

 سرپرست فرمانداری کوهدشت اظهار داشت: مسیر روستایی چم‌چقای ریکا در جنوب این شهرستان که محل خروج رودخانه داخل شهر کوهدشت است، دچار آب‌گرفتگی شدید شده و رفت‌وآمد نیز در این مسیر به‌سختی انجام می‌شود.

 

 آزادبخت با اشاره به آب‌گرفتگی معابر در روستاهای بابا گردعلی و شورابه علیا از بخش کوهنانی گفت: در مسیر روستاهای زیر تنگ سیاب از پل دهنه سیاب، آب از بالای پل سرریز کرده و تردد را قطع کرده است.

 

 وی تصریح کرد: در جاده‌های کمپ گنجعلی و پل سیمره به بابا زید چندین بار رانش و ریزش داشته‌ایم که توسط عوامل راهداری مشکل برطرف شده و هم‌اکنون ارتباط برقرار است.

 

 سرپرست فرمانداری کوهدشت بیان داشت: آب‌گرفتگی شدید نیز در دونقطه از مسیر روستایی کشماهور تردد را برای وسایل نقلیه سبک، با مشکل جدی مواجه کرده است و تردد فقط با ماشین سنگین امکان‌پذیر است.

 

 وی گفت: شب گذشته نیز تخریب طویله‌ای، منجر به کشته شدن دختر 20 ساله‌ای در روستای «سرسنگر» بخش درب گنبد کوهدشت شد که علت حادثه و تخریب آوار، بارش شدید باران بوده است.  

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس