Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@11:31:28 GMT

سپاه سه فروند شناور صید تِرال را در خلیج فارس توقیف کرد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۶۶۹۶

خرداد: فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سه فروند شناور متخلف صید ترال در آب های سرزمینی خلیج فارس توسط این نیرو توقیف شد.
به گزارش خرداد،به نقل از روابط عمومی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه سردار منصور روانکار روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از شناورهای توقیقی 7 تن انواع ماهی قاچاق کشف و 20 خدمه ایرانی و خارجی نیز بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی یادآورشد: در شش ماه گذشته 6 فروند شناور متخلف صید ترال به همت نیروهای سپاه در منطقه چهارم توقیف شده است. فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناورهای یادشده قصد انتقال صید خود برای فروش در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس داشت. وی گفت: در این مدت همچنین 170 هزار لیتر سوخت قاچاق و650 کیلوگرم مواد مخدر هم کشف شده است. روانکار افزود: صید قاچاق کشف شده زیر قیمت معمول، در بازار شهرستان عسلویه به فروش می‌رسد. سردار روانکار با تاکید بر مشارکت همگانی برای مقابله با قاچاق و صید غیرمجاز ترال یادآورشد: از صیادان انتظار است با متخلفان و قاچاقچیان همکاری نکنند. وی یادآورشد: صید ترال صدمات جبران ناپذیری به ذخیره و زاد و ولد آبزیان در خلیج فارس وارد می‌کند از این رو برخورد با چنین تخلفی با قاطعیت انجام می گیرد.  برچسب ها: سپاه ، شناور صید تِرال ، خلیج فارس

منبع: خرداد

کلیدواژه: سپاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود