Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش بی سوادی کامل ترامپ، رئیس جمهور یک کشور ابر قدرت دنیا را درباره انرژی بادی به نمایش گذاشت و نوشت:

«این ویدیو مال دیشب است. رییس جمهور ابرقدرت جهان حتی در حد کتاب علوم اول راهنمایی نمیداند که انرژی بادی چگونه کار میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمیداند چگونه انرژی بادی ذخیره و چگونه به شبکه عادی برق کمک میرساند. میگوید سرمایه گذاری در انرژی بادی بی فایده است، چون مثل برادرزاده نه ساله من فکر میکند لحظه‌ای که باد قطع شود برق هم قطع میشود. باورکردنی نیست. اما همینقدر خرفت و عامی و بیسواد و از نظر علمی شیاد است.

اگر حرف ترامپ را امام جمعه شهرستانی دورافتاده در ایران میزد چند روز بحران داشتیم. کانال‌های تلگرامی پر میشد از مچ گیری. سلبریتی‌ها دهانشان کف می‌آورد و میگفتند ایران سقوط کرد. رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد فریاد میزدند این نشانه بیسوادی و خرافات کل نظام ایران است. بی‌بی‌سی برنامه صفحه دو را به این موضوع اختصاص میداد. طنز پردازان صدای آمریکا و رادیو فردا تا مدت‌ها با صدای خنک و لوس شان از آن جک میگفتند. اما چون ترامپ اربابشان است و نان شب شان را میدهد همه خفه شده‌اند و صدایشان در نمی‌آید.

من، اما از سخنان ترامپ خیلی خیلی بیشتر وحشت میکنم. رییس جمهور قدرتمندترین کشور روی زمین است. آینده محیط زیست آمریکایی و غیرآمریکایی به تصمیمات این آدم بستگی دارد. آینده هوایی که بچه‌های هنوز به دنیا نیامده حتی در ایران و عراق و‌هند در سال هزار و چهارصد و چهل تنفس خواهند کرد به تصمیمات این جلبک-مغز درباره محیط زیست بستگی دارد. اما حرف پایانی. حالا ترامپ، دقیقا با همینقدر مغز و سواد، با سعودی‌ها قرارداد بسته تا ایران را ویران کند. گفته با فشار به اقتصاد ایران، مردمش را به مرز جنون و خشم و عصبانیت میرسانم. تا جاییکه به جان هم بیفتند. بک عده خائن ایرانی هم دورش جمع شده‌اند و به اسم مردم ایران از او تقاضای مداخله و تحریم میکنند. یک عده داخلی هم با سیاه کردن همه چیز نادانسته به کمکش آمده‌اند. اما من ایمان دارم ما به عنوان ملتی قدیمی و با چهل سال تمرین مقاومت از ترامپ و از ملت آمریکا که در کمال آزادی بهترین انتخابش ترامپ بوده باهوش تریم. من ایمان دارم در جنگ مردم ایران و امریکا، مردم ایران پیروز خواهند شد»

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

«اسکارلت ماگوآیر» رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

او گفت به همین دلیل است که نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد.

البته ناگفته نماند که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هم صرفا چهار سال از جو بایدن کوچکتر است اما گاف‌های پی در پی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نگرانی‌ها را درباره «زوال عقل» او چندین برابر کرده است.

نشریه سان هم‌چنین به نقل از خانم ماگوآیر می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها نگرانند که جو بایدن قادر نخواهد بود از پس جلسه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) که ۱۰ سال از او جوان‌تر است، بربیاید.»

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه سان می‌افزاید: «از هر ۱۰ آمریکایی، چهار نفر (۴۰ درصد) فکر می‌کنند که جو بایدن در صورت پیروزی، نمی‌تواند دوره دوم ریاستش را به اتمام برساند و احتمالا در دفتر کارش فوت خواهد کرد.»

هم‌چنین برخی از رای‌دهندگان معتقدند شاید بایدن بتواند به مسائل داخلی کشورش رسیدگی کند اما بعید می‌دانند او قادر باشد نسبت به مسائلی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، مدیریت خوبی از خود نشان دهد.

در این میان برخی دیگر به نگرانی‌هایی نظیر جنگ اوکراین و توانایی جو بایدن درخصوص مواجه شدن با رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرده‌اند.

نشریه سان در پایان با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارهاست. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

کد خبر 847156 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!