Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر غفرانی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان البرز، در خصوص اقدامات جامعه ورزشی این استان در راستای یاری مناطق سیل زده ایران بیان کرد: در پی حوادث اخیر با روسا و معاونین هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها جلسه گذاشتیم و اقداماتی که برای کمک در توان داریم را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: تمام سالن‌های ورزشی سرتاسر استان آماده شده‌ که در صورت بروز یک بحران، برنامه‌ریزی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان‌های مردم نهاد و مجمع جوانان با هماهنگی‌های صورت گرفته با جمعیت هلال احمر آماده کمک در مواقع ضروری هستند. جاده چالوس پرخطرترین مسیر استان البرز است و احتمال بروز سیل در این منطقه وجود دارد، چهار سالن ورزشی را در این منطقه در حالت آماده باش قرار داده‌ایم تا اگر حادثه‌ای پیش آمد بتوانیم از این اماکن ورزشی استفاده کنیم.

غفرانی با اشاره به اینکه چهره‌های ورزشی استان البرز صحبت کردند، افزود: در تفاهم نامه با معاون جمعیت جوانان هلال احمر آمادگی و همدردی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده اعلام کردند. دهقان محمودی از ورزشکاران و پیشکسوتان این استان در مناطق سیل‌زده گلستان حضور داشت و  دیگر قهرمانان هم در صورت نیاز و ضرورت وارد عمل خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز در پایان گفت: تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و ورزشکاران استان البرز در صورت بروز حادثه‌ای چه در استان خود و چه در استان‌های دیگر آماده خدمت‌رسانی هستند. هیات اتومبیلرانی استان البرز آماده است تا ماشین‌های آفرود خود را به مناطق مختلف اعزام کند، اما در حال حاضر هیچ درخواستی از طرف هلال احمر از ما نشده است، به محض اعلام سازمان هلال احمر، استان البرز آماده یاری‌رسانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش اداره ورزش و جوانان استان البرز جاده برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید