Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:55:15 GMT

ایجاد مرکز روسی آموزش و تمرینات بالگردی در ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۶۳۵۴

ایجاد مرکز روسی آموزش و تمرینات بالگردی در ونزوئلا

روسیه یک مرکز آموزش و تمرینات بالگردی به منظور اجرای دوره‌های تخصصی پرواز با انواع بالگردهای ساخت روسیه در شرایط امن و وضعیت استاندارد در ونزوئلا راه اندازی کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»،بخش مطبوعاتی شرکت «راس‌ آبارون اکسپورت» روسیه اعلام کرد که مراسم آغاز به کار مرکز آموزش و تمرینات بالگردی با مشارکت متخصصان روسی و ونزوئلایی روز جمعه، 29 ماه مارس (9 فروردین) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس توافق دو طرف، در این مرکز متخصصان ونزوئلایی که دوره آموزشی خود برای دریافت حق آموزش پرواز را در فدراسیون روسیه سپری کرده‌اند، تجهیزات مختلف برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و دوره‌های تمرینات ویژه پرواز با بالگردهای روسی در این باره را در اختیار خواهند داشت.

در شرکت «راس‌ آبارون اکسپورت» یادآور شده‌اند که امکانات این مرکز به خلبانان ونزوئلایی کمک می‌کند تا دوره های تخصصی پرواز با انواع بالگردهای "میگ" ساخت روسیه در شرایط امن و واقعی و وضعیت استاندارد را فراهم می‌کند و در عین حال هزینه‌های آموزش خلبانان را نیز کاهش می دهد.

بر اساس این اطلاعات، ونزوئلا از سال 2015به یکی از بزرگترین شرکای روسیه در عرصه همکاری‌های نظامی فنی در منطقه آمریکای لاتین تبدیل شده است.

فرود 2 هواپیمای نظامی روسیه در خاک ونزوئلاونزوئلا: همکاری نظامی با روسیه ربطی به آمریکا نداردحضور نظامیان روس در ونزوئلا در چارچوب روابط با دولت قانونی مادورو است

در حال حاضر فناوری‌های بالگردی روسیه در ونزوئلا، نه تنها در عملیات علیه قاچاقچیان، بلکه در اقدامات شناسایی و اطفاء آتش سوزی جنگل‌ها، فعالیت‌های نجات و تخلیه در مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی و همچنین تحویل کالاهای انسان دوستانه به مناطق دور افتاده این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ونزوئلا اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ونزوئلا اخبار روسیه ونزوئلا اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، جبهه های روسیه و اوکراین امروز جمعه نیز شاهد درگیری شدید است به طوری که ارتش روسیه دستاوردهای میدانی جدیدی به دست آورده و همزمان کی یف به دنبال مقابله خرس روسی به پشتوانه اردوگاه غرب است.

در جدیدترین تحولات میدانی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاع هوایی این کشور۶ پهپاد ارسال شده از سوی نیروهای اوکراینی را ساقط کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پنج پهپاد بر فراز منطقه بلگورود در مجاورت اوکراین و یک پهپاد را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

روسها به خسارات وارده ناشی از این حمله اشاره ای نکردند.

کد خبر 6095523

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند 
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم