Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از اجرای طرح نظارت بهداشتی بر فست فودها و اغذیه فروشان اردبیل در ایام نوروزی خبرداد و گفت: طی بازرسی از 160 واحد صنفی، تعداد 12واحد صنفی به دلیل داشتن نواقص یا تخلف به مراجع تعزیراتی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عمران خسروی رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از اجرای طرح نظارت بهداشتی بر فست فودها و اغذیه فروشان اردبیل در ایام نوروزی خبرداد و گفت: با توجه به مراجعه مسافرین و همشهریان به اغذیه فروشان و فست فودها در ایام تعطیلات نوروزی نظارت بر وضعیت بهداشتی این صنف در اولویت قرار گرفت و در روزهای هفتم تا نهم فروردین در قالب طرح سلامت نوروزی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اردبیل طی بازرسی از این صنف، نسبت به کنترل اماکن تهیه وفروش فست فوتها در اردبیل اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه این نظارت ها با پشتیبانی مسولان قضایی و با حضور قاضی تعزیرات انجام شد، گفت:در بازرسی های بعمل آمده ضمن کنترل دقیق مواد اولیه، نسبت به بررسی فرآیند کار، بهداشت فردی و ساختمانی توجه جدی بعمل آمده است.

خسروی همچنین از بازرسی حدود 160 واحد صنفی خبر داد و گفت: از بین این تعداد، 12واحد صنفی به دلیل داشتن نواقص یا تخلف به مراجع تعزیراتی معرفی و مقدار 235 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی از آنها ضبط و معدوم شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل با اشاره به ادامه نظارتهای بهداشتی بطورمستمر تا پایان تعطیلات نوروزی، از همشهریان و مسافران نوروزی خواست هر گونه شکایت بهداشتی را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اعلام نمایند تا توسط کارشناسان بهداشت محیط مورد بررسی و برخوردقانونی قرار گیرد.

  انتهای پیام/ج

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد