Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@23:01:18 GMT

سیل به ۲۵۶ مدرسه استان گلستان خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۹۰۷۱

سیل به ۲۵۶ مدرسه استان گلستان خسارت وارد کرد

رخشانی مهر با اشاره به خسارت سیل به ۲۵۶ مدرسه استان گلستان، گفت: باید تلاش کنیم تا با بازسازی و ترمیم مدارس آسیب دیده خللی در روند آموزشی دانش آموزان وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، «مهرالله رخشانی مهر» در جلسه بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده ناشی از سیل که هم اکنون در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در حال برگزاری است، ضمن همدردی با هموطنان سیل زده گفت: متاسفانه در جریان سیل اخیر علاوه بر آسیب های وارده به زیرساخت ها و منازل مسکونی و مزارع کشاورزی استان گلستان به ۲۵۶ مدرسه در این استان از نظر فضا و تجهیزات و تاسیسات خسارت جدی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: به منظور ارزیابی میزان خسارت های وارده به فضاهای آموزشی از تعدادی از مدارس بازدید خواهیم کرد که جا دارد از تلاش های آموزش و پرورش گلستان به ویژه در زمینه اسکان هموطنان سیل زده و پشتیبانی و نیز اسکان سایر دستگاه‌های امدادرسان تقدیر و تشکر نماییم.

 

وی ادامه داد: آن گونه که اطلاع پیدا کردیم فرهنگیان فرهیخته و شریف از آغازین لحظات وقوع سیل در کنار هموطنان سیل زده بودند و در راه خدمت رسانی به آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

 

رخشانی مهر ادامه داد: در پی وقوع سیل اخیر همکاران ما نسبت به برآورد خسارت و ارزیابی میدانی از مدارس آسیب‌دیده اقدام نمودند و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بازسازی و ترمیم فضاهای آموزشی آسیب دیده، در روند آموزشی دانش آموزان خللی وارد نشود.

 

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور مهر به نمایندگی از سوی وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مناطق و مدارس سیل زده به استان گلستان سفر کرد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل مسافران نوروزی خسارت سیلاب خبرگزاری شبستان سیل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل خبرگزاری سیلاب سیل گلستان خسارات سیل گلستان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست