Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی کاتالونیا عصر امروز چند صد میلیون بیننده خواهد داشت.

طرفداری - در دیدار امروز بارسلونا و اسپانیول، تقابل لیونل مسی با وو لی، مهاجم چینی توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

به گزارش مارکا، بازی امروز ساعت 16:15 به وقت بارسلون در نیوکمپ شروع می‌شود. این یعنی چینی‌ها در ساعت ایده آل 23:15 می‌توانند دربی کاتالونیا را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی کاتالونیا برای چه باید برای چینی‌ها اینقدر مهم باشد؟ وو لی. مهاجم 27 ساله چینی که چند سال متوالی بهترین گلزن سوپرلیگ چین شد و در ژانویه 2019 به اسپانیول پیوست، به کلی توجه چینی‌ها را به خود جلب کرده است.

از چندین روز پیش، پوسترها، بنرها و آگهی‌های تبلیغاتی فراوانی در چین منتشر شده که دیدار بارسلونا و اسپانیول و به طور دقیق تر رویارویی وو لی با لیونل مسی را یادآور می‌شوند! حدود 50 خبرنگار چینی به بارسلون سفر کرده‌اند تا همه حرکات و رفتارهای وو لی در آستانه این بازی را زیر نظر گرفته و پوشش بدهند. از زمان پیوستن وو لی به اسپانیول، چینی‌ها بیش از پیش پیگیر لالیگا هستند. جالب است بدانید اولین بازی وو لی برای اسپانیول که تنها 12 دقیقه به طول انجامید، 40 میلیون بازدید در چین داشت و اولین گل او در لالیگا، 14 برابر بیشتر از گل‌های مسی در این کشور بازخورد داشت!

وو لی با 102 گل، بهترین گلزن تاریخ سوپرلیگ چین محسوب شده و در کشورش همواره او را با مسی مقایسه می‌کنند. خرید وو لی برای اسپانیول هم یک گام رو به جلو بوده چرا که این باشگاه در عرض تنها یک ماه با افزایش یک میلیون نفری دنبال کننده هایش در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. 

بد نیست بدانید در بازی‌های المپیک سال 2008 چین، وو لی یک توپ جمع کن بود که توانست در یکی از بازی‌های آرژانتین به رویایش برای گرفتن عکس یادگاری با دو الگویش یعنی مسی و آگوئرو برسد. تصویر زیر:

حالا شاید بهتر مشخص شود چرا همه لیگ‌های دنیا به جذب بازیکنان آسیایی و ایجاد کمپین در قاره آسیا و به خصوص کشور چین اقبال نشان می‌دهند! از بازخورد بازی‌های وو لی در شبکه‌های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی آمار دقیقی در دسترس است اما از درآمد پنهانی که او برای لالیگا به همراه می‌آورد، خیر!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899961

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی