Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@17:19:37 GMT

فرمانده کل ارتش: حفظ جان سیل‌زدگان مهم است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۷۶۷

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به منظور تسریع روند امدادرسانی به سیل زدگان، صبح امروز وارد استان گلستان شد.

فرمانده کل ارتش در خصوص حضور اولیه نیرو‌های مسلح از همان روز‌های ابتدایی برای درمان امدادرسانی به مردم سیل زده اعلام کرد: از روز اول چند کار کلی همچون انتقال مردم از محل‌های پرخطر به محل‌های امن، مطمئن و نیز نگهداری، اسکان، تغذیه و حفظ بهداشت و درمان آن‌ها مدنظر بوده که این کار‌ها باید در اولویت اول برای مردم انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرلشکر موسوی با اشاره به اقدامات مهندسی و مدیریت عمومی ارتش، گفت: خطرات حجم آبی که به واسطه سیل آمده بود و مناطق وسیعی را فرا گرفته بود بایستی تقلیل پیدا میکرد و پیش گیری می‌شد که خطرات بعدی مهیب نباشد و بتوان قبل از اینکه شهر‌ها و روستا‌ها را در بر بگیرد این آب‌ها را به دریا منتقل کرد این‌ها کار‌های عمومی بود که همه دست اندرکاران استان و ستاد مقابله با بحران استان که نیرو‌های مسلح هم عضو آن هستند شروع کردند وظایف خود را انجام دهند.

فرمانده کل ارتش در ادامه پیرامون علت حضورش در این مناطق سیل زده افزود: با اقدامات خیلی خوبی که انجام گرفته بود امیدوار بودیم که وضعیت به مرور تثبیت شود از دو روز قبل مقداری وضعیت پیچده‌تر شد و ما هم در چند روز آینده، روز‌های سخت تری را احتمالا خواهیم داشت و من هم آمدم در این روز‌های سخت همراه دیگر همرزمانم کنار مردم باشم بلکه بتوانیم کار‌های جدید را در دست بگیریم

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید و هم مطلع هستید روز گذشته تصمیمات جدیدی گرفته شد و از همان موقع کار‌های جدید در دستور کار ما قرار گرفت که انشالله بتوانیم هر چه بیشتر آسیب‌ها را تقلیل دهیم همانگونه که تا الان هم تا حد بسیار زیادی همه دست اندرکاران موفق بودند بتوانیم خطرات جانی را به صفر برسانیم و مردم عزیزمان آسیب نبینند.

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی گفت: خطرات مالی قابل جبران است امیدواریم خدوند بزرگ کمک کند و ما بتوانیم برای این مردم خوبمان وظیفه خود را آنچه را که شایسته آن‌ها است انجام دهیم.

وی همچنین به اقدامات اولویت دار ارتش در خصوص سیل اخیر اشاره کرد و تاکید کرد: حفظ جان مردم و رسیدگی به تغذیه و بهداشت و اسکان آن‌ها مساله بسیار مهمی است و باید آب‌های موجود از منطقه خارج شود از ورود آب‌های دیگری که بخاطر بارش‌های آینده و احتمال آب شدن برف‌ها، سیلاب‌های بیشتری منطقه را تهدید می‌کند جلوگیری شود البته این موضوع از احتمالات است لیکن باید پیش بینی اقدام را بعمل آورد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: تمام تلاشمان را تحت مدیریت استانداری گلستان که مدیریت ستاد بحران را نیز در این منطقه برعهده دارند خواهیم نمود تا این مشکلات پیش آمده برای مردم را مرتفع نماییم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!