Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر علی جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، گفت: تاکنون اقدامات خوبی با حضور یگان‌های ویژه و تیپ‌های مختلف مانند گروه‌های هوانیروز، غواصان، گروه‌های فنی و مهندسی و کادر درمانی مختلف انجام شد وتا پایان این بحران  در کنار مردم سیل زده هستیم.

امیر علی جهانشاهی افزود: نیروی زمینی ارتش با بکارگیری ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و نفربر‌های آبی و خاکی که نقش موثری در جابجایی مردم داشتند همچنان امدادرسانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین لایروبی و تعریض کانال ملت در شهر گمیشان در حال انجام است تا بتوانیم سرعت خروج آب را افزایش دهیم.

وی در خصوص پل ارتباطی محور‌های مواصلاتی مناطق سیل زده گفت : اکنون ارتباط بین گمیشان با سیمین شهربا کمک پل‌های سیار برقرار شد و البته محور ارتباطی آق قلا به اینچه برون ۵ پل نیاز بود که اکنون ۴ پل نصب شده است و قرار است برای برقراری ارتباط کامل فردا یک پل دیگر احداث کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا هرچه سریعتر زندگی عادی به مردم برگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل معاون برنا مردم نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود