Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:54:50 GMT

اجرای طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی»

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۷۵۹

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خدمات افتخاری شهروندان مشهدی به زائران حضرت رضا (ع) در قالب طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی» ارائه می‌شود.

نرگس شالچیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این طرح اظهار کرد: طرح شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی، طرحی است که به ارائه خدمات به زائرین توسط شهروندان مشهدی به صورت افتخاری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد رضایت بین زائران و جلب مشارکت‌های مردمی و استقبال شایسته از ایشان در مبادی ورودی شهر در حال اجراست، افزود: طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی» هم اکنون در محورهای ورودی شهر مشهد همچون محور نیشابور، قوچان و دیگر مبادی ورودی شهر مشهد مانند راه آهن، پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) و مراکز اسکان اضطراری معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در حال انجام است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: این طرح از تاریخ ۲۹ اسفند ماه آغاز و تا تاریخ ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

شالچیان گفت: براساس آمار در این طرح تا روز گذشته ۴۹۴ نفر به ارائه خدمات پرداخته و تلاش کرده‌اند تا به شایستگی از مهمانان امام‌رضا (ع) استقبال و پذیرایی کنند.

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل استقبال و خوش آمدگویی، راهنمایی و هدایت زائرین، مشاوره خانواده، غربال‌گری، کودک و بازی، ماشین‌نویسی با شابلون و… است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی به صورت افتخاری مشغول به خدمت‌رسانی به زائران هستند و این طرح در ایام پیک سال از قبیل دهه آخر صفر، نوروز و دهه کرامت نیز اجرا می‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زائران رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود