Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: مسئولان در رفع معضلات پیش آمده ناشی از سیل اقدماتی انجام داده‌اند که البته کافی نیست و لازم است به روستا‌های در معرض سیل امدادرسانی سریعتری صورت گیرد.

سیدهادی مصطفوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از حضور و سرکشی مدعی العموم در روستا‌های سیل زده این شهرستان و نظارت بر حسن خدمت رسانی مسئولین به مردم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی روستا‌ها دچار آب گرفتگی شده و منازل نیز تخلیه شده‌اند، بیان داشت: مسئولان در رفع معضلات پیش آمده ناشی از سیل اقدماتی انجام داده‌اند که البته کافی نیست و لازم است به روستا‌های در معرض سیل امدادرسانی سریعتری صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند کمبود وسایل امدادرسانی را یکی از مشکلات در امدارسانی به روستاهای سیل زده عنوان و بیان کرد: علی رغم تذکرات ارائه شده از سوي دادستانی در گذشته برای تامین این تجهیزات، اما به صورت جدی پیگیری نشده است.

مصطفوی ضمن اشاره به تشکیل ستاد بحران در این شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات پیش آمده در روستا‌ها به دلیل نرسیدن خودرو‌ها و وسایل مورد نیاز است که دستور فوری برای اعزام بیل مکانیکی و لودر به روستای شریف آباد و احمدآباد به دلیل محاصره آب صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل نهاوند دادستان نهاوند کمبود تجهیزات روستاهای سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی

رضا حاجیلری گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندرگز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تاثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیرو‌ها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، گفت: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند. عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی ادامه دارد.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم