Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم بزرگداشت شهادت امام کاظم (ع) در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شد.

«حجت الاسلام حسین امیدی»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام کاظم (ع)، گفت: مراسم بزرگداشت شهادت امام کاظم (ع) در بیش از یک هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه عزاداری شب و روز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) با حضور اعضای کانون ها و اصحاب مساجد در مساجد استان برگزار شد، یادآور شد: ثواب قرائت طرح «تلاوت نور»، شب و روز 25 رجب به آن حضرت هدیه شد.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام رجب مراسم میلاد امام محمد باقر (ع) و حضرت امیرالمومنین علی (ع) و همچنین شهادت امام هادی (ع)، امام کاظم (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) در کانون های مساجد فارس برگزار شد، افزود: مراسم سالروز رحلت حضرت زینب (س) در کانون های مساجد برگزار و ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» در این ایام به حضرات هدیه شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب سیل خسارت سیل خسارت سیلاب مسافران نوروزی استان خوزستان شیراز خوزستان دولت مراسم شهادت امام کاظم ع شهادت امام کاظم امام کاظم علیه السلام امام کاظم شهادت امام کاظم علیه السلام امام کاظم ع کانون های مساجد فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم بزرگداشت شهدای واقعه جانسوز مدرسه فیضیه در سال ۱۳۴۲ عصر امروز در محل این مدرسه علمیه برگزار شد.   گفتنی است همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، در دوم فروردین سال ۱۳۴۲، مجلس سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله العظمی گلپایگانی در مدرسه فیضیه برگزار شد که عوامل حکومت پهلوی با برهم زدن این مراسم، به ضرب و شتم طلاب و مردم پرداختند و به طرز وحشیانه‌ای طلاب علوم دینی را به شهادت رساندند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود