Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احمد حاجبی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به شرایط کنترل نسبی آبگرفتگی در شهر آق‌‌قلا و تشکیل هفت کمپ برای سکونت افراد، خدمات متمرکز بر ادامه غربالگری و به تبع آن مداخلات گروهی برای افراد غربال مثبت در دستور کار است.

وی ادامه داد: در محل نمایشگاه شهر گرگان حدود ١٥٠٠ نفر از افراد سیل‌‌زده در چادرها و در فضایی مسقف اسکان داده شده‌اند که این موضوع، شرایط دسترسی به این افراد را تسهیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود: با هماهنگی که بین معاونت‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو در جلسه ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی گلستان بعمل آمد دسترسی افراد نیازمند به داروهای "آگونیست" ساماندهی شد و مصوب شد که شرایط دسترسی به این خدمت برای گروه هدف تسهیل شود.

حاجبی اضافه کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران تاکید شد که کلیه نیروهای داوطلب ارائه خدمت به سیل‌‌زدگان پیش از ورود به فیلد ارائه خدمت ابتدا با حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گرگان به عنوان فوکال پوینت هماهنگ شوند تا اطمینان حاصل شود که خدمات از نظر فنی از استاندارد لازم برخوردارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است