Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بهار گفت: با تلاش نیروهای خدمات‌رسان از شب گذشته تاکنون، برق ۱۳ روستای این شهرستان وصل شده و مشکل بقیه روستاها هم به زودی برطرف می‌شود. ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

احسان قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: روز گذشته بر اثر بارندگی شدید تعدادی از تیرهای برق شکسته شده و یک ترانس  سقوط کرد که درنتیجه برق 44 روستای شهرستان بهار قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای امدادی، برق 26 روستا تا شب گذشته وصل شد، اما تلاش برای 18 روستای باقی‌مانده ادامه یافت که تاکنون برق 13 روستای دیگر هم وصل شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهار گفت: مشکل برق 5 روستای باقیمانده به احتمال زیاد تا ظهر امروز برطرف می‌شود و اوضاع به خوبی مدیریت شده است.

برق 44 روستای شهرستان بهار قطع شد؛ 18 روستا هنوز برق ندارند 800 واحد مسکونی در فامنین آسیب دید؛ تلف شدن 100 رأس دام براثر ریزش سقف راه‌های مواصلاتی همدان باز است؛ عبور از گردنه ها بدون زنجیر چرخ ممنوع

قنبری با اشاره به وضعیت شهرستان در روز پر تنش 12 فروردین اعلام کرد: بیش از 100 میلی متر بارندگی در شهرستان بهار رخ داده و ارتفاع برف در برخی مناطق به 150 سانتی متر هم رسید.

وی مطرح کرد: باوجود بارش شدید برف و باران، لغزنده بودن معابر و طغیان رودخانه ها با بسیج همه نیروهای شهرستان به مردم خدمت‌رسانی شده و و وضعیت شهرستان به طور کلی مطلوب بوده و مسیرهای مختلف باز است.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار