Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز، حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های اخیر تغییر کاربری اراضی، کاهش پوشش گیاهی، عدم لایروبی سدها و مسیلهای مختلف، زمینه وقوع سیل را دامن زده است. ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز ، همایون یوسفی در نشست هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: پدیده سیلاب در نقاط مختلف کشور نشات گرفته از تغییر اقلیم است طبق نقشه‌های جهانی این پدیده بیشتر در شمال آفریقا و غرب آسیا درحال وقوع بوده ، همچنین ایران بیش از سایر نقاط در غرب آسیا در معرض این تغییر اقلیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| سیل بند یازده روستا در رامشیر تکمیل و ترمیم شدخوزستان| 44 روستا در استان خوزستان تخلیه شدند؛ 10 روستا در حال تخلیهخوزستان| دستور تخلیه مناطق پر خطر در دزفول صادر ش

وی افزود: در سال‌های اخیر تغییر کاربری اراضی، کاهش پوشش گیاهی، عدم لایروبی سدها و مسیلهای مختلف، زمینه وقوع سیل را دامن زده است، قدرت‌های جهان برای مساله تغییر اقلیم برنامه دارند و اگر ما در این خصوص چاره‌ای نکنیم ممکن است دشمنان به کشور آسیب جدی وارد کنند، یکی از مصادیق این امر به سر بردن برخی مسئولان کشور در مرخصی است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وجود رودخانه‌های متعدد و متصل به دریا، تالاب‌های متعدد و زمین‌های زهکشی شده در خوزستان شرایط مقابله با سیلاب را راحت تر از سایر استان‌ها می‌کند.

یوسفی بیان کرد : در اسفندماه سال 95 نشست مدیریت بحران با موضوع بحران ریزگردهای خوزستان برگزار شد که به واسطه پیگیری‌های مسئولان شاهد کاهش شدت ریزگردها در خوزستان هستیم که امیدواریم نشست مدیریت بحران نیز همانند آن نشست، منجر به حل مشکل سیلاب در مناطق مختلف این استان شود.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به حضور در کاشان با هدف برآورد خسارات گفت: تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ها از مشکلات کاشان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074554 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران