Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@02:25:04 GMT

خطر بالا آمدن آب رودخانه ها در استان مرکزی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۶۱۰۷

خطر بالا آمدن آب رودخانه ها در استان مرکزی وجود دارد

اراک - ایرنا - مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: خطر بالا آمدن آب رودخانه ها به دلیل بارش های شدید روزهای گذشته، ذوب برف ها و سرازیر شدن آب از حوضه های آبریز به مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

«رضا مرادی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سامانه بارشی فعال این استان اواخر وقت روز گذشته (دوشنبه) از نواحی غربی عبور کرد و با کاهش ناپایداری ها امروز احتمال ناپایداری های خفیف محلی به صورت افزایش ابر در ساعات بعدازظهر و احتمال رگبارهای پراکنده و وزش باد در برخی از نقاط استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی اظهار داشت: فردا (چهارشنبه) آسمان استان مرکزی کمی تا نیمه ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد و در روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.
وی گفت: سامانه بعدی بارشی از اوایل هفته آینده وارد کشور می شود و میزان بارش های این سامانه بر اساس خروجی فعلی مدل ها خیلی کمتر از سامانه های بارشی اخیر است اما در مورد نحوه فعالیت، اطلاع رسانی ها انجام می شود.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: میزان بارش های 24 ساعت گذشته آشتیان به 24 و نیم میلیمتر، اراک 22 و یک دهم میلیمتر، تفرش 30 و 9 دهم میلیمتر، خمین 14 و چهار دهم میلیمتر، دلیجان 12 و 6 دهم میلیمتر، ساوه 15 و سه دهم میلیمتر، شازند 10 و چهار دهم میلیمتر، غرق آباد 14 و 6 دهم میلیمتر، کمیجان 15 و سه دهم میلیمتر، محلات 14 و سه دهم میلیمتر، زرندیه 19 و نیم میلیمتر و فرمهین به 16 میلیمتر رسید.
مرادی اظهار داشت: دلیجان با بیشینه دمای 16 و نیم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای چهار دهم درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.
413 و سه دهم میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه پارسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وضعيت هوا هواشناسي استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اهالی این منطقه می گویند سال گذشته هم خسارت سیل به مسئولان اطلاع رسانی شد اما نتیجه ای نگرفتند و در اثر سیلاب های چند روز گذشته جایگاه های نگهداری دام ها خسارت دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد