Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:34:56 GMT

تجارت عجیب و جالب رونالدو در تورین!

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۷۲۹۰

تجارت عجیب و جالب رونالدو در تورین!

کریستیانو رونالدو در دنیای تجارت نیز همیشه فعال بوده و حالا به دنبال سرمایه گذاری های جدید است.


به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای از خبر تاسیس کلینیک پیوند و کاشت موی رونالدو در مادرید نمی گذرد که وی که در گذشته در صنعت هتل سازی و لباس نیز دستی بر آتش داشته، حالا به دنبال تاسیس یک نانوایی و شیرینی فروشی بزرگ در تورین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالدو می خواهد در تجارت جدید خود از شیرینی و نان های سنتی پرتغالی در تورین استفاده کرده و مرکزی در ایتالیا برای توزیع و تولید شیرینی و نان های مخصوص پرتغال به نام خود به ثبت برساند. ستاره پرتغالی یوونتوس در حال حاضر مکان مورد نظر خود را برای فروشگاه جدید را نیز پیدا کرده و قرار است این شیرینی فروشی بین گرامشی و گوبتی در مرکز شهر تورین افتتاح شود.

 

همانند مرکز پیوند مو در مادرید، مدیریت این تجارت جدید نیز به جورجینا همسر وی واگذار خواهد شد و رونالدو قصد دارد با استخدام نانواها و شیرینی پزهای پرتغالی، سنت های کشور خود را در ایتالیا نیز تبلیغ کرده و گام متفاوتی در دنیای تجارت بردارد.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد