Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:10:30 GMT

97 روستای کوهدشت آب، برق و یا راه ارتباطی ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۲۸۷۵

97 روستای کوهدشت آب، برق و یا راه ارتباطی ندارند

محمدرضا آزادبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راه های ارتباطی 53 روستای و جاده های عشایری به ویژه در منطقه هومیان از 12 فروردین ماه قطع است.
وی اظهار داشت: 15 روستا برق ندارند و زیربنای تاسیسات آب 55 روستا خسارت بسیاری دیده اند.
وی با بیان اینکه آب شرب 29 روستا قطع است تصریح کرد: پل های روستایی بسیاری تخریب شده و شهرستان کوهدشت نیاز ویژه ای به بیل مکانیکی، لودر و گریدر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار کوهدشت گفت: متاسفانه در کوهدشت نیز حجم آب ورودی به رودخانه شهر 2 برابر ظرفیت کانال عبوری افزایش یافت و موجب آبگرفتگی منازل و واحدهای تجاری حاشیه رودخانه شد.
آزادبخت گفت: آبگرفتگی این واحدها تخلیه شده اما تخلیه گل و لای باقی مانده از سیلاب به تجهیزات نیاز دارد و زمان بر است.
دوشنبه 12 فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرده و سد مروک دورود نیز سرریز کرد و به صدها هزار نفر از اهالی استان هشدار داده شده که منزل خود را ترک کنند.
برق، آب و گاز بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان قطع شد و پل های بسیاری نیز در مسیرهای اصلی و فرعی فروریخت.
/6060/7269
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 برق شهری و روستایی گاز آب کوهدشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • بندبازی مرگبار برای تحصیل
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک