Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در خجسته عید مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام، سفیران کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث:

ملت عزیز ما به‌خاطر حادثه‌ی سیل دچار گرفتاری، تلفات جانی و خسارات است که امید داریم ان‌شاءالله مسئولین محترم با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند و به برکت این روز عزیز، خداوند تفضل کند و دل مردم شاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بحمدالله تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود؛ بار اول هم نیست، در همه‌ی حوادث طبیعی، ملت ایران حقیقتاً جانانه وارد میدان می‌شوند. این روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم استثنائی است؛ مشوق و کمک دولت هم هست.

هم مردم وارد شدند و هم مسئولین با اتفاق کلمه و وحدت توانستند کارهای ابتدایی را انجام دهند؛ البته کارهای بسیاری باقی است، کارهای اصلی بعد از این است. این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.

مردم عزیز به همکاری‌شان با مسئولین ادامه دهند که #همکاری_مردم حقیقتاً گره گشا است.

در قرآن مکرراً از «ارسال رسل» تعبیر شده به «بعثت» و «برانگیختن». جهت این برانگیختگی اولاً «عبودیت خدا» است و ثانیاً «اجتناب از طاغوت».

طاغوت، همه‌ی ظالمان و پادشاهان خبیث و در مِثل امروزی همه‌ی رؤسای جمهور آمریکا و بعضی کشورهای دیگر است.

بعثت انبیا، برای ایجاد یک جامعه‌ی فاضله و تمدن است. در تمدن، همه چیز هست؛ هم علم، هم اخلاق، هم سبک زندگی و هم جنگ. این‌جور نیست که بگوییم اسلام آمد جنگ را از بین ببرد؛ نه! اما جهت جنگ مهم است. جنگ با چه کسی؟

طواغیت عالَم برای قدرت‌طلبی‌های خودشان می‌جنگند؛ سال‌هاست صهیونیست‌ها برای مقاصد خبیث می‌جنگند. اما در مقابل آن‌ها مجاهدان فلسطینی و حزب‌الله هم می‌جنگند. ملت ما هم در ۸ سال دفاع مقدس جنگید. این جنگ، ممدوح است و برای اهداف الهی است. مؤمن قتال می‌کند اما برای اهداف الهی.

بعثت پیامبر، کامل‌ترین و جامع‌ترین و ماندگارترین بعثت‌هاست. امروز هم، «بعثت» در حال انجام است. وقتی قرآن را می‌خوانید و برانگیخته می‌شوید، یا وقتی ملت ایران که پشت امام(ره) قرار می‌گیرد و سختی را تحمل می‌کند و یک بنای پوسیده‌ی چندهزارساله را به‌هم می‌ریزد و بنای اسلامی تأسیس می‌کند، ادامه‌ی بعثت است.

 آن کسی که امروز با «جمهوری اسلامی» دشمن است، مثل همان کسی است که در صدر اسلام با «بعثت پیامبر» دشمن بود.

 بعضی می‌گویند دشمن‌تراشی نکنید؛ نه! ما دشمن‌تراشی نمی‌کنیم، حرف اسلام را می‌گوییم، به‌خاطر همین، دشمنی ایجاد می‌شود. آمریکا از شما می‌خواهد از اسلام دست بردارید. نوکرهای آمریکا مثل آل سعود هم همین را می‌خواهند.

در این مصاف توحید و طاغوت، آن که خداوند متعال مقدر کرده پیروز شود، جبهه‌ی حق است.

 یعنی شما ملت ایران اگر حرکت خود را ادامه دهید قطعاً بر دشمنان خود پیروز خواهید شد، قطعا بر آمریکا پیروز خواهید_شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود