Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:05:07 GMT

تهدید مدافع جنجالی یوونتوس توسط بالوتلی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۷۸۸۷

اظهارنظر عجیب لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، برای او تبعات زیادی به همراه داشته است.


به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات جنجالی دیدار دیشب یوونتوس مقابل کالیاری و شعارهای نژادپرستانه علیه مویس کین، حواشی فراوانی به همراه داشته و بعد از رحیم استرلینگ، حالا نوبت ماریو بالوتلی بود که به مصاحبه بونوچی واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بونوچی بعد از پایان بازی مدعی شد 50 درصد این اتفاقات تقصیر خود مویس کین بوده و وی نباید رفتارهایی تحریک آمیز انجام دهد. اما بسیاری معتقدند شعارهای نژادپرستانه تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و قرار نیست به خاطر جشن شادی یک بازیکن جوان، وی اینگونه مورد توهین قرار گیرد. البته مدافع ایتالیایی یوونتوس ساعاتی قبل به نوعی مصاحبه خود را پس گرفت و مدعی شد با رفتارهای نژادپرستانه مخالف است، اما حالا ماریو بالوتلی در اینستاگرام به تندی به لئواردو بونوچی حمله کرده است.

 

بالوتلی در اینستاگرام نوشت: "براوو، و بونوچی بگویید خوش شانس بود که من آنجا حاضر نبودم. به جای دفاع کردن از مویس کین باید چنین مصاحبه ای انجام دهی؟ صادقانه بگویم شوکه شدم برادر، زیرا من علاقه زیادی به تو دارم."

 

نیس یوونتوس لئوناردو بونوچی ماریو بالوتلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیس یوونتوس لئوناردو بونوچی ماریو بالوتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، زلفی گل در سفر به یاسوج افزود: در دانشگا‌های آمریکا و فرانسه به خاطر ابراز عقیده دانشجویان، آنها را سرکوب می‌کنند.
 وی با بیان اینکه ما باید به دانشجویان دانشگاه‌های خود افتخار کنیم اضافه کرد: امروز در سراسر دنیا، دانشجویان نسبت به نسل کشی و کشتن غیر نظامیان در غزه حساسیت ویژه‌ای به خرج دادند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر