Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در بازی با هایدنهایم دو بار برتری اش را از دست داد ولی در نهایت پیروز شد.

طرفداری - بایرن مونیخ در خانه 5-4 برابر هایدنهایم به پیروزی رسید. بدین ترتیب آنها به نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کردند. دیگر تیم های صعود کننده به این مرحله، وردربرمن، هامبورگ و لایپزیش هستند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، نیکو کواچ بعد از پیروزی بایرن مونیخ اظهار داشت:

کارت قرمزی که زوله دریافت کرد، برنامه های ما را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید واکنش نشان می دادیم و با چینش 4-4-1 به بازی ادامه دادیم. وقتی در نیمه دوم از خط دفاع سه نفره استفاده کردیم، وضعیت برای ما بهتر شد. واقعا عصبانی هستم که وقتی 4-2 پیش بودیم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما زندگی را برای خودمان دشوار کردیم. بازی باز و عجیبی بود. اصلا این سبک بازی را نمی پسندم. در اواخر دیدار خوش شانس بودیم که البته برای پیش روی در چنین رقابتی به شانس نیاز دارید. هیچ وقت چنین بازی ندیده ام.

وی در ادامه افزود:

شما نمی توانید 4گل دریافت کنید. با تمام احترامی که برای هایدنهایم قائلم می گویم ما نباید 4 گل می خوردیم. 4گل خیلی زیاد است! باید انتقادات را قبول کنیم. البته این نکته که با وجود همه این اتفاقات باز هم توانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم نشان می دهد که چه تیمی هستیم.

سرمربی بایرن در مورد بازی با دورتموند گفت:

امکان ندارد چنین دیداری را دو بار در یک هفته بازی کنید. در مقابل دورتموند متفاوت ظاهر خواهیم شد. حتما باید در برخی زمینه ها پیشرفت کنیم که مهم ترین آن در بخش دفاعی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!