Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@04:47:00 GMT

زندگي مردم سيل زده نور به روال عادي برگشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۵۰۷

زندگي مردم سيل زده نور به روال عادي برگشت

خبرگزاري آريا - نوشهر - ايرنا - فرماندار نور گفت که زندگي مردم سيل زده بخش هاي بلده و چمستان اين شهرستان با کوشش امدادگران اعضاي ستاد مديريت بحران و ديگر مسئولان نهادهاي مردمي به روال عادي بازگشته است .

بارندگي شديد توام با ريزش برف سنگين و توفان عصر دوشنبه 12 فروردين جاري خسارت سنگيني به حوزه راه هاي اصلي و فرعي به ويژه مناطق کوهستاني روستايي، شبکه هاي آبرساني و نيز خطوط مخابراتي شهرستان نور وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي شادمان روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از روستاي سيل زده ورازان بخش بلده نور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اکنون برق، تلفن و آب روستاهاي سيل زده بخش نور وصل است، براي ترميم موقت راه هاي اصلي و فرعي اين منطقه کارهايي صورت گرفته و آمد و شد خودروها نيز در اين مسيرها جريان دارد.
فرماندار نور ميزان خسارت اوليه سيل اين شهرستان را بيش از 770 ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: هر چند ميزان خسارت به طور دقيق ارزيابي نشده ولي با بررسي هاي به عمل آمده اين خسارت بيشتر به حوزه راه هاي اصلي و فرعي اين منطقه وارد شده است.
در جريان بارش شديد باران و برف در بخش بلده شهرستان نور علاوه بر خسارت به بخش هاي کشاورزي و راه هاي روستايي، راه هشت روستا و آب چهار روستا قطع شده بود.
بخش بَلَده شهرستان نور داراي 45 روستا است و به وسيله سه جاده به شهرهاي شمالي و تهران دسترسي دارد.
اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي نور حدود 750 کيلومتر راه اصلي و فرعي زيرپوشش دارد.
شهرستان نور با جمعيت 130 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.
7078/1602/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد