Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:17:59 GMT

توزیع اقلام ضروری بین‌ سیل‌زدگان گلستانی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۵۶۲۱

توزیع اقلام ضروری بین‌ سیل‌زدگان گلستانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه توزیع اقلام ضروری بین سیل‌زدگان استان همچنان ادامه دارد گفت: از زمان وقوع سیل تا ۱۴ فروردین ماه امسال ۲۳ هزار و۳۴۲ تخته پتو و بیش از ۵۶ هزار بسته غذایی بین مردم سیل‌زده استان توزیع شد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدعلی هروی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 26 اسفند سال 97 تا 14 فروردین امسال سه هزار و 384 دستگاه چادر، 9 هزار و 956 تخته موکت،23 هزار و 342 تخته پتو و هشت هزار و 777 کیلوگرم نایلون بین مردم سیل‌زده استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 158 هزار و 314 بطری آب معدنی، 45 هزار و 537 قوطی کنسرو، 76 هزار و 988 قرص نان و 382 کیلوگرم قند و شکر از دیگر اقلام توزیعی بین سیل‌زدگان است.

بیمارستان‌های صحرایی سپاه در گلستان به 73 هزار نفر خدمات‌رسانی کردندبرخی رودخانه‌های گلستان توسط بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) لایروبی شدنخستین محموله کمک‌های مردمی شهرستان هشترود به استان‌های گلستان و لرستان ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: 56 هزار و 481 بسته غذایی، دو هزار و 290 عدد اقلام بهداشتی،112 هزار و 624 وعده غذای گرم،363 کیلوگرم حبوبات و 232 کیلوگرم خرما نیز در این مدت توزیع شده است.

وی ادامه داد: برای تردد بهتر در آب‌گرفتگی‌ها و کمک به مردم در مناطق سیل‌زده نیز سه هزار و 186 جفت چکمه و 348 عدد بیل توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه