Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: به خانه‌های آسیب‌دیده روستایی استان خوزستان تا سقف ۳۵ میلیون تومان از طرف بیمه طرف قراردادِ بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خسارت پرداخت خواهد شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان و صحبت با مردم این مناطق اظهار کرد: 140 هزار خانه روستایی استان خوزستان توسط بیمه طرف قراردادِ بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قبلا بیمه شده و تا سقف 35 میلیون تومان به خانه‌های آسیب‌دیده از طرف بیمه خسارت پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سه قرارگاه «خدمت‌رسانی به مردم در شرایط بحران» در شمال و جنوب خوزستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه‌اندازی شده است، گفت: این ‌قرارگاه‌ها تاکنون اقدام به توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیل‌زده کرده‌اند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام این خبر که دستور تهیه علوفه به میزان یک هزار تن برای دام‌های مردم مناطق سیل‌زده در الهایی، شعیبیه و کارون را صادر کرده است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون 114 دستگاه ماشین‌آلات از قبیل کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی و قایق نیز برای کمک به مردم سیل‌زده در این مدت به کار گرفته است.

مخبر افزود: بنیاد اجتماعی احسانِ برکت ستاد اجرایی فرمان امام‌ (ره) هم اقدام به ارسال دو واحد درمانی سیار در قالب کاروانهای سلامت احسان به مناطق سیل‌زده کرده است که تاکنون 7 هزار نفر از مردم شریف خوزستان را مورد درمان و دهها قلم دارو را به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده است.

مهمترین اقدامات بهزیستی در استان های سیل زدهواریز کمک هزینه معیشتی برای مددجویان بهزیستی سیل زده؛ جزئیات پرداخت تسهیلاتآغاز پرداخت 5 میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان از شنبه؛ بازسازی منازل سیل زده تا زمستانگزارش بذرپاش از سفر خود به مناطق سیل زده لرستان + تصویر

 

وی درباره کمکهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: در زمینه تامین اقلام ضروری 35 هزار آب معدنی، 65 هزار کنسرو، 50 هزار بسته نان لواش، یک تن خرما، 60 هزار عدد گونی، 2 هزار پتو، 2 تن شیرخشک، روزانه 4 هزار غذای گرم، 4 هزار بسته لوازم بهداشتی و تعداد مورد نیاز چادر، بیل، بادگیر و چکمه بین مردم سیل‌زده توزیع شد؛ همچنین فردا یک هزار تن خوراک دام توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

R1010114/P/S2/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان