Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@09:48:57 GMT

اعضای بدن جوان 30 ساله به سه نفر زندگی دوباره بخشید

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۷۲۵

اعضای بدن جوان 30 ساله به سه نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع)، مهراد اکبری افزود: یکی از کلیه ها به خانم 32 ساله و دیگری به آقای 54 ساله توسط افشار زمردی متخصص جراحی پیوند کلیه و محسن محمد رحیمی متخصص جراحی کلیه و فلوشیپ پیوند کلیه و تیم جراحی پیوند کلیه با موفقیت انجام یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کبد اهدا شده نیز توسط فرزاد کاکایی متخصص جراحی و فوق تخصص پیوند اعضاء و تیم جراحی پیوند این مرکز با موفقیت انجام یافته و حال عمومی هر سه بیمار رضایت بخش است.
مدیر بیمارستان امام رضا(ع) تبریز نیز با تاکید بر اهمیت پیوند کبد و انجام موفقیت آمیز آن در شهر تبریز یادآور شد: عمل پیوند کبد یکی از حساس ترین و سخت ترین اعمال جراحی محسوب می شود لذا با تلاش ها و همکاری هایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اساتید مجرب بخش پیوند اعضاء این مرکز در این راستا صورت گرفته امید است در آینده شاهد رشد بیش از پیش این نوع اعمال در تبریز و مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) باشیم.
نامدار افزود: این پیوند اولین پیوند سال جاری و نیز هفتمین پیوند کبد موفقیت‌آمیز شهر تبریز می باشد که به دست توان مند مختصصان و جراحان مجرب بخش پیوند اعضاء این مرکز به ثمر نشسته است.
وی ضمن قدردانی از خانواده صمدی، اهدا کننده اعضا گفت: فرهنگ اهدا عضو در سال های اخیر گسترش رضایت بخشی داشته تا جایی که خانواده متوفی با آگاهی کامل و علم به اینکه نتیجه بخشش، احسان و اهدا عضو چه ثمراتی در جامعه دارد اقدام به اهدا عضو عزیز از دست رفته شان کرده اند و بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه قدردان این خانواده هستم.
نامدار اضافه کرد: پس از انجام موفقیت آمیز اعمال جراحی پیوند حال عمومی بیماران رضایت بخش بوده و در بخش ویژه پیوند بستری می باشند.
 پیوند کبد توسط دکتر فرزاد کاکایی متخصص جراحی و فوق تخصص پیوند اعضا، دکتر تقی زاده متخصص بیهوشی و فوق تخصص پیوند اعضا، دکتر سیف الله رضایی و دکتر یونس آذری و سایر عوامل تیم جراحی پیوند و پیوند کلیه ها توسط دکتر افشار زمردی متخصص جراحی پیوند کلیه، دکترمحسن محمد رحیمی متخصص جراحی کلیه و فلوشیپ پیوند کلیه و دکتر موثقی متخصص بیهوشی و سایر عوامل تیم جراحی پیوند کلیه در مدت زمان 12 ساعت در بخش پیوند اعضاء بیمارستان امام رضا(ع) تبریز با موفقیت انجام یافت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید