Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- در این روزها که مردم و مسؤولان کشور دوشادوش یکدیگر و با همتی مثال زدنی در تلاش برای کمک رسانی به سیلزدگان در استانهای غربی و شمالی کشور بسر می برند، شماری افراد سودجو مبادرت به انتشار آگهی فروش چادرهای اهدایی سازمان های امدادرسان ازجمله هلال احمر در سایتهای اینترنتی کرده اند که از انتشار آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، بارش های مداوم و شدید در واپسین روزهای پایانی سال 97، سیلاب در شرق استان گلستان و شهرستانهای گالیکش، مینودشت، کلاله و رامیان را در پی داشت و پس از سر ریز کردن سدهای بوستان و گلستان، ابتدا شهرستان گنبدکاووس و در ادامه به صورت بسیار گسترده تر شهرستان های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را فرا گرفت.
با آغاز دور دوم بارشهای سنگین از روز چهارم فروردین که عمدتاً غرب کشور و استانهای زاگرس نشین از آن متأثر بودند، سیل و طغیان رودخانه ها در بخش های وسیعی از استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و فارس حادث شد و بر اثر آن شمار زیادی از هموطنان در استانهای شمال و غرب کشور بویژه در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان با تخریب و آبگرفتگی منازل خود مواجه شدند و در این شرایط بود که آحاد ملت در کنار سازمانهای امدادرسان و دستگاههای دولتی به انحای مختلف ازجمله با اهدای کمکهای امدادی بویژه چادر، به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.
در این شرایط بحرانی ‌که داغ سیل و طغیان رودخانه ها هنوز بر دل ساکنان شهرها و روستاهای مناطق سیلزده سنگینی می کند، عده‌ای سودجو در سایتهای فروش اینترنتی ازجمله دیوار مبادرت به انتشار آگهی فروش چادرهای اهدایی و غیر قابل فروش سازمان های امداد رسان ازجمله هلال احمر کرده اند.
کمی پس از انتشار این آگهی‌ها، سایت دیوار اعلام کرد: 40 آگهی فروش چادرهای ‎هلال احمر در این سایت با هدف جلوگیری از سوء استفاده از اموال دولتی و همچنین کاهش آلام سیل‌زدگان غرب‌ کشور حذف شد و دیگر هیچ آگهی با این محتوا اجازه انتشار نخواهد یافت.
شبس**علمی**9207**1504

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سايت هاي اينترنتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور،‌ اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

افزایش حجم آگهی‌های فروش مسکن بر در و دیوار شهر | بازار مسکن در فصل پاییز چه وضعیتی خواهد داشت؟

نوروزی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد:‌ اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

کد خبر 846550 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن مسکن اجاره

دیگر خبرها

  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد