Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جنارو گتوسو بازی با تیم فوتبال یوونتوس را نقطه عطف تیمش در فصل جاری می‌داند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل یوونتوس در رقابت‌های سری A ایتالیا از یک نقطه عطف برای شاگردان خود سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: رویارویی با یوونتوس می‌تواند از نظر ذهنی ما را تقویت کند و معتقدم این بازی انرژی لازم برای اتمام خوب فصل را در اختیار ما قرار می‌دهد. باید برابر یوونتوس نمایش خوبی ارائه کنیم. پیروزی یا ارائه یک نمایش عالی برابر این رقیب بزرگ می‌تواند نقطه عطف فصل ما را رقم بزند. هنوز هشت بازی تا پایان فصل پیش رو داریم و باید با بهترین ذهنیت به میدان برویم. ما تنها تیمی نیستیم که اخیراً به مشکل خورده‌ایم. غیر از آتالانتا که در نتایجش ثبات لازم را داشته، بقیه تیم‌های حاضر در کورس کسب سهمیه نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند. ما هنوز چهارم جدول هستیم و باید به مبارزه ادامه دهیم.

 او در ادامه افزود: چالهان اوغلو و کیسیه با تیم تمرین کرده‌اند. رومانیولی دیروز علائم سرماخوردگی داشت، اما در تمرین اخیر شرکت کرد. کونتی از هفته بعد در دسترس خواهد بود. ریکاوری لوکاس پاکتا حدود 20  روز طول خواهد کشید و دوناروما باید طی هفته آینده به تیم بازگردد. 

گتوسو در پایان تأکید کرد: هنوز دو سال دیگر با تیم قرارداد دارم و هدف من رساندن تیم به اهداف تعیین شده  است. 

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران