Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:03:41 GMT

رونق توليد باعث تقويت ارزش پول ملي مي شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۸۹۴

رونق توليد باعث تقويت ارزش پول ملي مي شود

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - کارشناس اقتصاد مقاومتي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: رونق يافتن توليد ملي در اثر حمايت مردم و مسئولان، موجب هدايت نقدينگي موجود به سمت بخش توليد مي شود و با کنترل تورم، ارزش پول ملي را تقويت مي کند.

اکبر ابدالي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، بيان کرد: وقتي توليد ملي رونق بگيرد، مزيت هاي سرمايه گذاري در آن تقويت شده و از حجم پول هايي که به سمت بازار طلا، ارز و مسکن مي رود، کاسته مي شود که اين موضوع عاملي براي کنترل تورم و تقويت ارزش پول ملي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: با رونق يافتن توليد ملي، ديگر نيازي به وارد کردن کالاهاي مورد نياز کشور از خارج نيست و ذخاير ارزي حفظ مي شود که اين اتفاق هم موجب بالا رفتن ارزش پول ملي خواهد شد.
وي ادامه داد: همچنين رونق يافتن توليد به معناي افزايش عرضه کالا در بازار است که کاهش قيمت محصولات مورد نياز مردم را در پي دارد و باعث بهبود يافتن وضعيت معيشتي اقشار مختلف جامعه مي شود.
ابدالي گفت: بنابراين تحقق رونق توليد عامل اصلي حل مشکلات اقتصادي کشور است و بايد باور به آن در ميان مردم و مسئولان بيش از پيش تقويت شود.
وي بيان کرد: بررسي مسير پيشرفت اقتصادي کشورهاي صنعتي و مطرح جهان نشان مي دهد، آنان با پافشاري بر موضوع رونق توليد ملي و حمايت همه جانبه از آن به اين جايگاه دست يافتند.
وي ادامه داد: حمايت دولت، مجلس شوراي اسلامي و قوه قضائيه به عنوان ارکان رسمي نظام از رونق توليد و همچنين مشارکت فعال مردم در تحقق اين شعار با خريد کالاهاي ايراني، مي تواند اقتصاد ملي را در مدت زمان کوتاهي متحول کند و دستاوردهاي بسياري از جمله در بحث کاهش ميزان بيکاري داشته باشد.
همزمان با آغاز سال جديد رهبر معظم انقلاب، سال 1398 را « رونق توليد» نامگذاري کردند.
7405/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب