Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند گفت: دانشجویان ساکن مناطق سیل‌زده می‌توانند از ۲۴ فروردین در کلاس‌های خود حضور یابند و پس از بازگشت به دانشگاه باید برای موجه سازی غیبت خود اقدام کنند.

محسن آیتی، معاون آموزشی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: براساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، دانشجویان بومی استان‌های سیل زده، می‌توانند هفته سوم فروردین نیز در محل سکونت خود حضور داشته باشند و از ۲۴ فروردین در کلاس‌های درس حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیتی ادامه داد: دانشجویانی که در مناطق سیل زده بودند و امکان حضور در کلاس در هفدهم فروردین را ندارند باید محل سکونتشان در سامانه گلستان یکی از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خوزستان، فارس و لرستان ثبت شده باشد.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند ادامه داد: این دانشجویان باید پس از حضور در دانشگاه، به آموزش دانشکده مراجعه و برای موجه سازی غیبت‌های خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه عمده دانشجویان دانشگاه بیرجند از منطقه هستند، افزود: پس از حضور دانشجویان و ارسال تقاضا برای موجه شدن غیبت هایشان، مشخص می‌شود که چه تعداد از دانشجویان دانشگاه ما که درگیر سیل بوده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا